veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

Ovo je blog o jednoj maloj ludoj brinneti,ljubavi,prijateljstvu.....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://tamydesign.blog.hr

http://www.bigoo.ws



Ukratko:

Ime:Vanja
Prezime:*****
Prvi puta ugledala svjetlo dana:15.1.93.
Osobine:zabavna,luda,otkačena....
iskrena,...jako se lako naljutim
(to mi je najgora mana)
Obitelj:3 sekice i brat,roditelji
Razred:8.e
Škola:Oš."Braća radić"
Hobi:rolanje,čitanje,plesna škola,klizanje,
glupiranje,....stolni tenis

thumbupVolim:zabave,frendove,
plesati,pjevati,ludovati,čitati,
rolati se,coca-colu,pomfri,pizza,...
--->
(gotovo sve što i mladi vole)


ludMrzim:neiskrene,bezobrazne,bahate
i umišljene ljude,....alkohol,drogu,...kelj,
poriluk,...

Naj frendovi i frendice:
Tonkathumbup
Lidijathumbup
Anathumbup
Andrejathumbup
Martinathumbup
Nincha
Vicky
Tjaša
Anita 1 i 2
Paula
.......
Veky
Rudy(Mačak)
Tomo
Nikolina(Bas)
Dino
(i svi koje nisam spomenula)

subota, 24.02.2007.

Konačno sretna i zadovoljna!

Evo odlučila sam se za novi post!
Povodom tome su najprije komentari,mogli ste se više potruditi
ali ja sam zadovoljna.Fakat vam hvala.NASTAVITE TAKO.
Drugi razlog je jedna super vijest,barem za mene.Konačno sam se odljubila,od jednoga dečka....
Tak sam sretnasmijeh,da znate....Bila sam gotovo reći luda za njim,
ali sada mislim da sam užasno pogriješila-->neznam kak sam se uopće mogla zaljubiti u takvu osobu......(Pooz njemu)
Svi su mislili da je ovaj blog posvećen njemu,ali to NIJE ISTINA.
Moje frendice koje idu s njim u razred
su mu izbrbljale da pišem blog za njega.
Vicky,Timmy to NIJE ISTINA.-->I tak...Ovo nije blog posvećen M.P.
Danas sam bila na plesu,kako je bilo ludo.Plesali smo hip-hop.Bilo je zakon.
Joj neznam kaj da vam još napišem,
ajde javim vam se nakon mnogo komentaricha...by,by
Da ne zaboravim,jučer sam ostavila poruku na RKC-u.-->
pOOZ Tonki,Lidiji,Ani,Andy,Marty,Anitama,Vicky-dobro pročitaj tekst,Tjaši.......
I NARAVNO ŠEĆER NA KRAJU SVIMA VAMA
!



| Reci nešto pametno… (183) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.