*PjEsMiCe*

Kad nas tisuce kilometara razdvoje
i kad najmanje mislis na mene,
moje oci gledaju u daljinu
i traze samo tebe.


Ruza na ruzi, cvijet na
cvijetu,
ti si mi frendice najdraza
na svijetu!


Image and video hosting by TinyPic


Tesko je umrijeti kad nista te ne boli,a
tesko je i zivjeti kad nitko te ne voli.
tesko je bol ljubavi kriti u srcu plakati a
nasmijan biti!


Image and video hosting by TinyPic

Spomen ti pise sjecanja radi
necemo vise biti mladi. mozda ce
sudba ime da zbrise mozda se necemo
vidjeti vise. zato ti pisem spomen taj da nasem
prijateljstvu ne bude kraj!


Image and video hosting by TinyPic

Ako me ne volis, to je tvoje pravo,
ali kad me sretnes, reci mi bar zdravo!





Nemoj plakati, ti si predivno bice, svaka
tvoja suza i mene se tice, svaka tvoja suza i
mene boli, jer ja sam prijateljica koja te
puno voli!




Što je suza?
spoj kisika,dusika i malo soli,a tako boli!



Volim te i mrzim, neznam sto je jace, stislo mi
se srce, samo sto ne place, napisi mi nesto, sasvim
me povrijedi, ionako mi zivot bez tebe ne vrijedi!



Ovdje je noc i svuda je tama, moja dusa bez tebe
je sama! nebo je tamno, mjesec drijema, kako
je tuzno kad tebe nema!



Samo ptice znaju moju tugu, samo nebo zna
koliko me srce boli, samo andjeli znaju pjesmu
koja te moli da oprostis srcu, koje te ludo voli!




Kada ides preko mosta pogledaj rijeku
to su moje suze sto zbog tebe teku!




Pogledaj na sat i bit ce ti jasno, nitko nikog
ne trazi ovako kasno. to rade samo oni kojima
je do nekoga stalo, a zasto ja to radim...razmisli malo!




Pisem ti poruku, ne za uspomenu, jer ona blijedi,
ne za sjecanje, jer ono nestaje vec za ljubav koja
nikad ne prestaje!



Katkad zelis, a zelja ti nije ostvarena.
katkad volis, a ljubav ti nije uzvracena.
katkad ti se place, a suze ne mogu poteci,
katkad ono sto osjecas poruke ne mogu izreci!














Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic




< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

PrWo IdE NeŠt O MeNi:

-Bilo je to 25.10 1996.g. kada je wani bio mrak i kad su mi dali ime Kristna...prwo mi se to ime nije swiđalo, onda nakon 11god. mi se swidilo..jer me frendowi(barby,tunya,mario,marty
,mery,jelena,juraj,dunja
,filip,matej,bela) zowu kiki,nina,kika,farina,balerina..itd. td.žiwim u jednom gradiću Sl.brodu koji je super grad i ne bi ga mjenjala ni zašta...jednostawno ga wolim...wolim swe što mladi wole,glazbu,emo slikiche,moj Msn:
(kristina.gara.live@windowslive.com)
..itd. Mrzim:školu,štrebere,nastawnike,učenje,umišljene,nesposobne...itd......trenutno sam se upisala s barby na rukomet i treniram ga ...uuff..nznm. kolko weć..moji col likowi su:cristiano ronaldo,rihanna,jessica alba,jlo.,..naj serial:uwod u anatomiju(geys anatomy),puna kuća(full house)...
I na kraju PuSsE Šaljem:Tomy,barby,..itd..da ne nabrajam swe..

ewo MoJi LiNkOwI:

Anđelka

BaRbY

Matej

Tomy

Veca

Ljubav su mora,
ljubav su neba,
ljubav je sve sto ljudima treba,
ljubav je potok sto tece iz raja,
a poljubac je putic sto dva srca spaja...


Image and video hosting by TinyPic



Volim tebe i tebe hocu,
o tebi sanjam i danju i nocu,
kao da si stigla iz neke price
jer svi moji snovi na tebe lice.


Image and video hosting by TinyPic

Prestat cu da te volim,
prestat cu da te gledam,
prestat cu da ti se divim,
kad prestanem da zivim.



Image and video hosting by TinyPic

Ne zali za onim sto je proslo,
ne cezni za onim sto ne moze biti,
ne boj se onog sto treba doci,
ako je tuzno-jednom ce proci.




Jedan savijet...
CUVAJ SE...
Jedna molba...
NE MIJENJAJ SE...
Jedna zelja...
NE ZABORAVI ME...
Jedna laz...
NE VOLIM TE...
Jedna istina...
NEDOSTAJES MI...


Image and video hosting by TinyPic


Idemo uciti matematike,
tebe i mene zbrojimo,
odjecu oduzmem,
noge dijelimo pa se mnozimo
.

Image and video hosting by TinyPic


Ljubiti moze biti lijepo,
a moze i boljeti,
ali jedno je sigurno-nekog moras voljeti.


Image and video hosting by TinyPic


Ljubav se rađa u očima...
...traje u poljupcima...
..a umire u suzama..


Image and video hosting by TinyPic


Vuču se dani jedan za drugim....
Dosadna kiša umorno pada...
Nestajem polako u satima dugim...
A,moje se srce samo tebi nada...........


Image and video hosting by TinyPic


......Moda nije život...
moda nije sve......
moda nije glupost.....
..ali je the best....



Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.


Image and video hosting by TinyPic


Ljubavne rane može izliječiti
samo onaj tko ih je zadao.



zivi brzo umri mlad
boli te kurac dje si kad
pusi trau kupaj se u pivi
imaj na umu jednom se zivi!!!



pustite mlade da zive
kako hoce jer oni nisu
trazili da budu rođeni!!!



Ljudi nikako da shvate,da
oni što se najviše smiju
najviše pate....



krenut ćemo na sve strane svijeta,
kao jata ptica,ali ti ćeš zauvijek
ostati MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA....


Glupače tuguju,energične nađu zamjenu,a
pametne oduvijek imaju rezervu...


NEĆE TI POMOĆI.
NI MAMICA,NI TATICA
KAD TE JEDNOM POLJUBI
HRVATIIIIIICA....



Ako umre ljubav,umiru i snovi
i čamac bez vode nemože da plovi
ni nebo bez sunca,kao mjesec
bez noći
JA BEZ TEBE NIKAD NEĆU MOĆI....


VOLI ME,VOLJET ĆU TE
LJUBI ME,LJUBIT ĆU TE,
VARAJ ME,UBIT ĆU TE..=)))



VOLJETI NEKOGA,A NE
BITI S NJIM,ISTO JE KAO
BITI KAŽNJEN,A NE BITI KRIV...


SVAKA CIGARETA SKRAĆUJE ŽIVOT
ZA 11 MIN,A SVAKI ORGAZAM
PRODUŽUJE ŽIVOT ZA 15 MIN.
ZATO PUŠAĆI JEBITE SE ZA ŽIVOT!!!




TJERAM TE IZ SEBE,
SA SOBOM SE BORIM,
ŽELIM TE MRZIT,AL




Voljela bih da sam droga,
da me voliš kao Boga
i da me ubrizgaš u vene,
da umreš samo zbog mene!


Ti si moje zlato,
ti si moje srebro,
vidim li te s drugom
slomit ću ti rebro!


~.Ž!v¤t~.~.
Život je prilika - iskoristi je.
Život je ljepota - divi joj se.
Život je blaženstvo - kušaj ga.
Život je san - ostvari ga.
Život je izazov- suoči se s njim.
Život je obveza- ispuni je.
Život je igra- odigraj ga.
Život je dragocjenost -brini se za nju.
Život je bogatstvo - čuvaj ga.
Život je ljubav - uživaj je.
Život je otajstvo - otkrij ga.
Život je obećanje - ispuni ga.
Život je žalost - nadvladaj je.
Život je pjesma -pjevaj je.
Život je borba - prihvati je.
Život je pustolovina- poduzmi je.
Život je sreća - zavrijedi je.

ponedjeljak, 10.12.2007.

nObOdY Is pErFeCkT,NoBoDy...da nam život bude ljepši priroda je ljubav dala..al da ljubav može bolit priroda nije znala...

ey..peoplesi...zahvaljujem svima koji su mi stalno komali..i zbog kojih sad imam 500 komm...ne obazirite se na ono što piše 1273 komm.. jer se nešt pobrkalo...najavila sam nowi post..pa ewo ga....još nešto..radim avatare...stoga...slobodno NARUČUJTE!!!!!...krenimo...nobody is perfeckt,nobody...naša razrednica(bivša)...uvijek hvali jednu glupu,tupavu štrebericu DUNJU...eee...više mi je pun Kufer i nje i Dunje...uvijek dunja,dunja i dunja...de jebote zlo mi je od dunje.....jbt..nobody is perfeckt,nobody...!!!...jooooj, što me ta dunja nervira..na svakom ročkasu priča o jeb_. ŠKOLI!!!!....hehe..zato ju ja i ne zovem...eee...ima još puno toga o njoj,al mo se neda pričat..digla mi je tlak na 700!!!!!!!!!de...ewo vam neke slikice
Image and video hosting by TinyPic
...I hate dunja!!!!!..još jednom vam kažem ...avatare možete naručit,a i nemorate...ajd samo mi vi komajte..jer opet nowi post ne pišem do 500 komm..bayy....ajmo komajte!!!!!radim samo neke avatare za koje mislim da ih mogu napravit...napravit ću vam 3 avatara ili manje...pa si vi odlučite..a...ako vam se ni jedan ne sviđa...nemorate ga uzeti...bayy...
joooj...najrađe bi joj rekla ono iz TOŠINE pjesme:opet se vračaš na mjesto radnje,a svakom je lopovu to djelo zadnje...sama padaš u svoju zamku,makar mi naglas priznaj to...lako je skrenut tako sa puta,a ljubav je igra sa bezbroj aduta ko vara na duge staze on gubi..ja sam ti svjedok živi al znaj tebi namogu da sudim.............,a sad mi vi puuuuuno komajte...
nešto što bih radfo sad rekla TOŠI:
Na dan kada si se rodio padala je kiša.To je Bog plakao jer im je nestao najljepši Anđeo!... ... ... želim vam još samo reći da sam jaaaako happy... ... razrednica mi je rekla da ću proć s 5....za BOŽIĆ ću vjerojatno dobit nowi mobač... ... jooj....jedva čekam PETAK... ... zašto?... ... zato jer je to zadnji dan nastave u 1. polugodištu...jbš. glupu školu!!!!!
u ovom ste postu pročitali da radim avatare po narudžbi,ali sam si malo razmislila... ... i odlučila da ih više ne pravim po narudžbi...
-hehe..danas su mi zaključena 4 ocijene:
-bio.-5
-zem.-4
-gk.-5
-njem.-5
________
,a sve ukupno mi je zaključeno 6 petica i jedna 4...
tnx nastavnicima!!!!
u komentarima..sadm pročitala da pitate kad će new post..pa sve vam u postu piše i¸100 puta sam vam rekla...idem sad pa bolje da sad komate da se brže skupi 500 komm. nego da stalno i silno očekujete new post... ... ...bayy...PuSsA!!!
-odlučila sam da nowi post ne pišem do 1000 kommova...nadam se na se ne ljutite...



| ...šApNi mi... (552) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.