M "ljudi ubi te me!!!!"=) - samo ja i NITKO više - Blog.hr
Dizajn:martinadizajn.blog.hr
< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

OVAK LJUDI:samo da vam kazem da na ovom blogu postoje neka mala pravila kojih se trebate pridrzavat!!!
1)NE PLJUJ PO MENI!!!namcor
2)NE PLJUJ PO BLJOGU!!!namcor
3)PUNO MI KOMENTIRAJTE!!!yes

Faja wam ako ce te se pridrzavat prvila!!!
pusa swima!!!mahwavemahwave

Linkovi

BLJOGOVI KOJE CITAM

lekajica
doky
peplla
nelica
majenaaaa
...fuckerica...
ovuka4ever
Mračna čarobnica

NESTO O MENI

ovak....
-zovu me "lara"
-a pravo ime namcornecu reć
-onda prezime isti necunamcorreć
-idem u 6.@ razred
-prava jebenica
-zivim u dugavama
-svaki jebeni dan sam u mucionici iz matise jadna ja

-VoLiM: decka...frendice...lude rockase i tulume...
tomu...cokoladu...mob...komp...izlazit van...i...spaljene ljude
....rock i svu ostalu muziku osim cajka...

-MrZiM:...LAURU...ANTONELU..
.umisljene...mutave.
..bahate...i..razmazene
...ljude koji se kurce ko laura.....skolu i
sve kaj je vezano za ju...
tomu...itd

utorak, 10.04.2007.

"ljudi ubi te me!!!!"=)

Joj ja,laura,i tena nikako da se slozimo malo se svađamo a malo se i druzimo ljudi ubibangbangbang te me neznam kaj da radim a i samo da vam jos naglasim da vise NE MRZIM LAURU!!!!nekako mi je sad smirena ma neznam!!! ma to vam je tako kod mene(nas)malo se družimo i malo se svađamo ah takav je život!!!danas smo ja i dokyca trebale spavat kod tene ali meni stara neda UBIT CU SE vec mi je je dosta mojoj sestri sve da a meni nista neda ' burninmadmadburninmadmadja cu fakat popizdit a doky spava kod tene epa i ja cu jedan dan ma mi smo vam ludenutnutnut mi gađamo ljude JAJCIMA(čijim???)=)....pitam se zasto meni nista moja stara neda ....danas mi je tak mali postek ali pisat cu ja i duuugacke stvarno!!!!molite boga da me pusti sljedeci put da spavam kod tene ili cu se "kao ubit"i sad sam jakoooooooo ljutamadburninmadmadburninmadna staru necu vise ni pricat snjom
ali vidjet ce te da ce mo se sutra pomirit!!!!i jos samo da kazem tena sorry i doky ljubim nas sve!!!!
p
u
s
a

swima!!!

LJUDI HVALA VAM SVIMA NA KOMENTARIMA!!!!

|komentiraj 104| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.