HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < Hey ljudovi!! - love, boys & bad school - Blog.hr }
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES
Opis bloga





Moja mala abeceda
A anđeo: imam svog anđela čuvara i znam da je uz mene kad god ga zatrebam
B bake:imam ih dvije i one su također moji anđelčići
C celulit-mislim da ga imam pomalo ali pod hitno ga se riješavam
D Dijana:tako se zovem i drago mi je zbog tog jer je to ime rijetko
E Eva i Ena:super prijateljice
F fizika:grozno dosadan predmet
G grickalice:svakodnevni sastojak mojeg obroka
H higijena:najvažnija za zdravlje
I iskrica:u svakom zlu ima malo dobroga i obrnuto
J jeja:nadimak moje sestre,he,he
K Krevet:naaajbolji prijetelj
L love:tj. ljubav šjoj šta da kažem...raznježila sam se cerek
M Marko i Mima:moje mace koje obožavam,ali Marko mi je nedavno umro
N nada-...umire posljednja
O oči:imam zeleno-smeđe i drago mi je zbog toga
P pusa:treba svakome u životu
R ruža:najlijepši cvijet koji postoji
S Slovo:bez njega nema ničega...riječi..ničeg
T tetovaža:rado bih si ju napravila ali jako je opasno..strah me!
V volim..te:najliješe riječi koje itko može čuti
Z zvijezde:najljepši dio neba



Linkovi

mahDnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL


Blogs from my friends

Eva
Matea
Lea
Filip
"savrsena"
Kikich
Teonja
Steffy
Matej
Andry i Vlado
Zandona :)
Ena
Laki
Ashley




Nešto o meni:
Image Hosted by ImageShack.us

(znam da sam na slici jako čudno ispala ali nisam mogla naći drugu)
Ime: Dijana
Nadimak :Didy
Moja msn adressa:didilonc@hotmail.com
Datum rođenja : 11.10.1993.
Mjesto rođenja : Bjelovar
Živim u. :Pakracu (malome gradiću u daljnjoj okolici Požege)
Volim: svoju obitelj,moje prijatelje, mačke, sve životinje, čokoladu (Milku), ali ponajviše svoj 1.a razred
Ne volim:učenje, laži, svađe, dvolične i neodlučne osobe, umišljenost…

Friends

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Matea

Image Hosted by ImageShack.us

Ričko

Image Hosted by ImageShack.us

Eva

Image Hosted by ImageShack.us

Boss

Image Hosted by ImageShack.us

Ena & Laki

Image Hosted by ImageShack.us

Lea-inače moja najbolja frendica,luda, dalo bi se o njoj pričati

Malo slikica mojih prijatelja i mene::
Image Hosted by ImageShack.us

ja i Eva prije dve godine..hehe

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Miky
alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>

ok..nije mi ona frendica..ali ipak smo sestre..hehe


Image Hosted by ImageShack.us

oo...naš Šegy

Image Hosted by ImageShack.us

Kac i Ena
Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Jura
Image Hosted by ImageShack.us


ja i Leo


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i lea

Image Hosted by ImageShack.us

Moja malenkost.. :)

Image Hosted by ImageShack.us

Kikich i Juli

Image Hosted by ImageShack.us


Ena i Zandona
Image Hosted by ImageShack.us


Ena i Tea

srijeda, 02.04.2008.

Hey ljudovi!!


U petak je bio Dorin rođendan,bilo je odlično. Toliko se nisam naplesala još od Nove godine…he,he ali stvarno ono bilo je presuper….ljudi-zakon, muzika-super i atmosfera-vesela. Tko može bolje poželjeti. Bilo nas je prilično puno iako još nisu svi došli i neka im bude žao što su propustili odličnu zabavu. Taj dan pokušala sam sve srediti s Leom ali nije mi baš najbolje uspjelo. Prišla sam mu i pitala zbog čega se ljuti i zašto me izbjegava ali on je na sva moja pitanja klimao glavom vamo-tamo…izašli smo van (ja u majci bez rukava- baš pametno) kako bi imali malo tišine i mira. Tada je već počeo nešto malo pričati sa mnom ali ni uz te duge razgovore nisam ništa postigla. Bitno je da sam se smrzla kao ***** piiiip!! Sve u svemu bilo je odlično.

U subotu išle ja i Eva malo do grada prošetati i srele mi Kaca i Juru. Oni su sa sobom imali naš poznati Blacky… ostale smo s njima i pomogle im da isprazne tu bocu. He , he..i to nama tako ˝teško˝palo…možeš misliti!! Više od pola boce smo nas dvije popile u manje od minutice…pa možeš misliti kako smo se nakon toga osjećale…nije nas napilo već samo malo drmnulo u glavu i malo nas "razveselilo." nakon te večeri svi nas zajeb***** da smo se napile što nije istina…mi smo dobje (nečije(zna se čije)) cujice…

U nedjelju se nije događalo ništa posebno tako da nemam što pisati…osim što smo išli na sv. Misu…kako zabavno!! Oo da…

Ponedjeljak- imali smo vjeronauk (za krizmu) i poslije njega otišle ja, Eva, Matea, Ena i Manuela (čitaj: Stjepan ili Čmr) na sladač… sjele mi uz Pakru na klupu i pričale malo o dečkima…tračale ih…(kao i obično)he,he…i nakon nekog vremena ostale ja i Eva same sa Andričevićem, Jurom, Bossom, Leom i kacom… i odluče oni da se idu malo vozat na brdo kod moje ulice i meni to pasalo jer sam krenula kući…i tak mi krenuli hasta la Dijana, he,he!! i sad svi dečki ogladnili i išle ja i Eva bećarima napravit sendviče…utjerali mi njih unutra…i tak se mi zabavili drugim stvarima…gledali slike..slikali se…( stavit ću vam slike), napravili nereda i razbacali mi ormare i moje stvarčice…(he,he) i onda zvale Andričevića i Evu mame da dođu kući večerat… i mi se kao dobri prijatelji pokupili za njima… došli mi kod Eve i ušli lijepo unutra, ja i Eva napokon njima napravile sendviče dok su dečki sve ljude na msn-u izvrijeđali u Evino ime. Baš pohvalno, ali i to je prošlo uz smijeh( a kako i ne bi) Eva je skoro uz takve njihove zajeb****** prohodala s Macurom…ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha… strašno!..........Aaaa!!! NETKO se usput depilirao (od dečki) i eto tako smo cijeli dan provele u dobrome društvu!! Smijale se i zabavljale…he, he a tko i ne bi uz njihove provale…to trebate čut!!

Utorak je prošao dosta bolno za našu Evicu, ali smo se i zabavljale… poslije informatike otišle ja, Ena, Eva i Matea malo prošetat. Svaka je nabila sunčane naočale na oči i ponosno smo prošetale gradom… svi su nas gledali…ha, ha…i došle mi do parka kod vatrogasnog, sjele na vrtuljak i počele se vrtiti. Tako smo se smijale i pjevale…uff…super…sve dok Eva nije sjela na ljuljačku, a Matea iznad nje na ljulju stala i počele se one ljuljati… Matea je nekako skliznula na Evu i nije se mogla dignuti dok je Eva već u to vrijeme ležala na podu…smijali smo se sve četiri tom događaju (nesretnom) pola sata…he,he…ajde si vi to zamislite… Evi glava na podu, a dupence u zraku..he,he… uhvatila ju je jaka glavobolja od udarca te smo se uputile kući… kroz cijeli smo se grad derale KAO luđakinje (šta će mi ono „kao“) vikale smo svašta..ali ono stvarno svašta od uvredljivih riječi do smiješnih i svega…(ipak je bio 1. april ). Dogovorile smo se Eva, Ena i ja (i Matea bi da nema odbojku) da odemo u srijedu u Daruvar (kao što smo i obećale ja i Eva našim momcima…he,he) pošto u srijedu i četvrtak nemamo nastave zbog testiranja nižih razreda(ona tzv. Mala matura) Još sam zaboravila reći da smo se u utorak toliko islikale…uff…zaboli me glava koliko slika ima…jako puno i odlične su…
Image Hosted by ImageShack.us

Malo slikica našeg foto sešna…(ha, ha…danas se samo smijem)
Izviještaj o srijedi i Daruvaru ću vam napisati drugom prilikom.
E da i mislim da je ovaj poduži post zavrijedio malo više komentara nego obično…zato molim vas lijepo... Pozzek mojim curama…(he,he) i Denisu. Dejanu, Juri…i drugima!!! Puska!!

- 21:45 - Komentari (47) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.