HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < Štafetica!! :) - love, boys & bad school - Blog.hr }
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES
Opis bloga





Moja mala abeceda
A anđeo: imam svog anđela čuvara i znam da je uz mene kad god ga zatrebam
B bake:imam ih dvije i one su također moji anđelčići
C celulit-mislim da ga imam pomalo ali pod hitno ga se riješavam
D Dijana:tako se zovem i drago mi je zbog tog jer je to ime rijetko
E Eva i Ena:super prijateljice
F fizika:grozno dosadan predmet
G grickalice:svakodnevni sastojak mojeg obroka
H higijena:najvažnija za zdravlje
I iskrica:u svakom zlu ima malo dobroga i obrnuto
J jeja:nadimak moje sestre,he,he
K Krevet:naaajbolji prijetelj
L love:tj. ljubav šjoj šta da kažem...raznježila sam se cerek
M Marko i Mima:moje mace koje obožavam,ali Marko mi je nedavno umro
N nada-...umire posljednja
O oči:imam zeleno-smeđe i drago mi je zbog toga
P pusa:treba svakome u životu
R ruža:najlijepši cvijet koji postoji
S Slovo:bez njega nema ničega...riječi..ničeg
T tetovaža:rado bih si ju napravila ali jako je opasno..strah me!
V volim..te:najliješe riječi koje itko može čuti
Z zvijezde:najljepši dio neba



Linkovi

mahDnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL


Blogs from my friends

Eva
Matea
Lea
Filip
"savrsena"
Kikich
Teonja
Steffy
Matej
Andry i Vlado
Zandona :)
Ena
Laki
Ashley




Nešto o meni:
Image Hosted by ImageShack.us

(znam da sam na slici jako čudno ispala ali nisam mogla naći drugu)
Ime: Dijana
Nadimak :Didy
Moja msn adressa:didilonc@hotmail.com
Datum rođenja : 11.10.1993.
Mjesto rođenja : Bjelovar
Živim u. :Pakracu (malome gradiću u daljnjoj okolici Požege)
Volim: svoju obitelj,moje prijatelje, mačke, sve životinje, čokoladu (Milku), ali ponajviše svoj 1.a razred
Ne volim:učenje, laži, svađe, dvolične i neodlučne osobe, umišljenost…

Friends

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Matea

Image Hosted by ImageShack.us

Ričko

Image Hosted by ImageShack.us

Eva

Image Hosted by ImageShack.us

Boss

Image Hosted by ImageShack.us

Ena & Laki

Image Hosted by ImageShack.us

Lea-inače moja najbolja frendica,luda, dalo bi se o njoj pričati

Malo slikica mojih prijatelja i mene::
Image Hosted by ImageShack.us

ja i Eva prije dve godine..hehe

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Miky
alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>

ok..nije mi ona frendica..ali ipak smo sestre..hehe


Image Hosted by ImageShack.us

oo...naš Šegy

Image Hosted by ImageShack.us

Kac i Ena
Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Jura
Image Hosted by ImageShack.us


ja i Leo


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i lea

Image Hosted by ImageShack.us

Moja malenkost.. :)

Image Hosted by ImageShack.us

Kikich i Juli

Image Hosted by ImageShack.us


Ena i Zandona
Image Hosted by ImageShack.us


Ena i Tea

ponedjeljak, 21.01.2008.

Štafetica!! :)

TVOJE IME:
Dijana

IME U TVOM RODNOM LISTU:
Također Dijana

TVOJ ROĐENDAN:
11.10.

SAVRŠEN DAN:
samo neka je tulum od jutra do jutra…he,he
LJETO ILI ZIMA:
Ljeto

ZAŠTO:
sunčanje…bazeni….jeee

NAJ ŽIVOTINJA:
mačka i pas
NAJ CVIJET
:
Ruža

KOJA JE BOJA TVOJIH OČIJU:
Smeđe-zelena

KOJA JE BOJA TVOJE KOSE:
Smeđa,ali neće biti uskoro
IMAŠ LI PIERCING:
Ne

IMAŠ LI TETOVAŽU:

Ne

LEZBA ILI PEDER:
Uuuu…šta je ovo? Frik šou??

OMILJENI DAN:

Subota, naravno

GDJE BI HTJELA PUTOVATI:
Austriju i Makedoniju ali i u Španjolsku…

ŠTO MISLIŠ O SVOM GRADU:
Selendra koja ima najbolje društvo ..he,he

A O FRENDOVIMA
:
Odlično…najbolje
MJESTO GDJE SE NAJBOLJE ODMARAŠ:
Moj krevet….

ŠTO SLUŠAŠ U ZADNJIH PAR DANA:
Tošu, Rihannu, Enriquea

CAJKE ILI METAL:jo
oj ma niti jedno al kad bih baš morala onda bolje cajke…

BOJE TVOJIH ČARAPA UPRAVO SADA SU:
Bijele sa rozim srčekom…

OMILJENA HRANA:
Pizza… njami…

OMILJENO PIĆE:
Pa…..zavisi ak sam u bedu najbolji je alkohol…ha,haTVOJ KRATAK OPIS KADA SI IMALA 10 GODINA:
Nemam pojma…mala curica…
TRGOVINA U KOJOJ BI ŽELJELA IMATI 70% POPUSTA:
Joooj dalo bi se sad o tom razmišljat…al nemam vremena….

ŠTO RADIŠ KAD TI JE DOSADNO:
Malo po mobu tipkam…slušam muziku...

KOJA TI JE NAJDRAŽA BOJA:
Crvena,crna,ljubičasta…ima ih još

CRNO ILI ROZO:
Oboje…najljepša kombinacija je crno i rozo…barem meni

RAČUNALO ILI TV:
računalo….al na njemu net…

S KIME BI NAJRAĐE PROVELA 1 DAN:
Sa svim prijateljima i pojedinim dečkom…

BEZ ČEGA NE BI MOGLA ZAMISLITI SVOJ ŽIVOT:
Prijatelja..obitelji i barem jedne osobe koja me voli…šmrc…

MISLIŠ LI DA SI DRUKČIJA OD SVOJIH FRENDOVA:
Ne... svi smo mi zakon….

DA TI NETKO DA MOGUĆNOST
DALI ŽELIŠ NASTAVITI ŽIVJETI SVOJ
ŽIVOT ILI DA SE PONOVNO RODIŠ IZABRALA BI:

Pa naravno da bi nastavila…da ne bi još jednom prolazila kroz sve razrede…
TVOJA ŽELJA:

Da svi budemo zdravi…i da se nikad ne rastanem sa svojim prijateljima…
TVOJE NAJBOLJE FRENDICE SU:
Lea, Eva, Matea, Ena, Tea..ima ih još uuuu……

Ovu štafetu predajem:
kome god se svidi…he,he

Pozz svima ……pusa…..font>

- 21:00 - Komentari (40) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.