HTML>
<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> < My best friends - love, boys & bad school - Blog.hr }
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES
Opis bloga





Moja mala abeceda
A anđeo: imam svog anđela čuvara i znam da je uz mene kad god ga zatrebam
B bake:imam ih dvije i one su također moji anđelčići
C celulit-mislim da ga imam pomalo ali pod hitno ga se riješavam
D Dijana:tako se zovem i drago mi je zbog tog jer je to ime rijetko
E Eva i Ena:super prijateljice
F fizika:grozno dosadan predmet
G grickalice:svakodnevni sastojak mojeg obroka
H higijena:najvažnija za zdravlje
I iskrica:u svakom zlu ima malo dobroga i obrnuto
J jeja:nadimak moje sestre,he,he
K Krevet:naaajbolji prijetelj
L love:tj. ljubav šjoj šta da kažem...raznježila sam se cerek
M Marko i Mima:moje mace koje obožavam,ali Marko mi je nedavno umro
N nada-...umire posljednja
O oči:imam zeleno-smeđe i drago mi je zbog toga
P pusa:treba svakome u životu
R ruža:najlijepši cvijet koji postoji
S Slovo:bez njega nema ničega...riječi..ničeg
T tetovaža:rado bih si ju napravila ali jako je opasno..strah me!
V volim..te:najliješe riječi koje itko može čuti
Z zvijezde:najljepši dio neba



Linkovi

mahDnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr[/URL


Blogs from my friends

Eva
Matea
Lea
Filip
"savrsena"
Kikich
Teonja
Steffy
Matej
Andry i Vlado
Zandona :)
Ena
Laki
Ashley




Nešto o meni:
Image Hosted by ImageShack.us

(znam da sam na slici jako čudno ispala ali nisam mogla naći drugu)
Ime: Dijana
Nadimak :Didy
Moja msn adressa:didilonc@hotmail.com
Datum rođenja : 11.10.1993.
Mjesto rođenja : Bjelovar
Živim u. :Pakracu (malome gradiću u daljnjoj okolici Požege)
Volim: svoju obitelj,moje prijatelje, mačke, sve životinje, čokoladu (Milku), ali ponajviše svoj 1.a razred
Ne volim:učenje, laži, svađe, dvolične i neodlučne osobe, umišljenost…

Friends

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Matea

Image Hosted by ImageShack.us

Ričko

Image Hosted by ImageShack.us

Eva

Image Hosted by ImageShack.us

Boss

Image Hosted by ImageShack.us

Ena & Laki

Image Hosted by ImageShack.us

Lea-inače moja najbolja frendica,luda, dalo bi se o njoj pričati

Malo slikica mojih prijatelja i mene::
Image Hosted by ImageShack.us

ja i Eva prije dve godine..hehe

Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Miky
alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>

ok..nije mi ona frendica..ali ipak smo sestre..hehe


Image Hosted by ImageShack.us

oo...naš Šegy

Image Hosted by ImageShack.us

Kac i Ena
Image Hosted by ImageShack.us

Ja i Jura
Image Hosted by ImageShack.us


ja i Leo


Image Hosted by ImageShack.us

Ja i lea

Image Hosted by ImageShack.us

Moja malenkost.. :)

Image Hosted by ImageShack.us

Kikich i Juli

Image Hosted by ImageShack.us


Ena i Zandona
Image Hosted by ImageShack.us


Ena i Tea

utorak, 15.01.2008.

My best friends

Evo jednog posta o mojim prijateljicama. Idući možda bude o prijateljima…tko zna? Vidjet ćemo. Ovako, meni se čini da neki od čitatelja misle da ja po svojoj najboljoj prijateljici sam ˝pljujem˝ ili da mislim samo nešto grozno o njoj, što nije istina. Stvarno se iskazala da je super prijateljica u više navrata. Sad ću na početku pisati malo o njoj a onda slijede druge curke…jeee!!!! Kao prvo zove se Lea, i s njom sam provela puno dobrih trenutaka u životu. Jao sam kad se sjetim kad smo nas dvije jedan meni grozan trenutak pretvorile u zabavan i pomalo nepristojan… uglavnom da vam to malo prepriča…he, he!!! Bilo je to jednog lijepog i sunčanog dana…došla sam iz škole, i prolazeći kroz svoju ulicu čula sam mijauk svoje mace u jednoj malo napuštenoj kući. Nije ona bila baš napuštena ko neka koliba već je rijetko kad netko dolazio tamo. Bitno da sam ja prepoznala taj gladni mačji glasić…jadnica moja mala bila je tamo zatvorena dva dana, a ja za to vrijeme mislila da se otišla skitat i tražit , ženska, dečka pošto je bilo vrijeme kad se to radi. I tak ja uzmem mačju konzervu u ruke i uputim se ka toj kući i skužim da nikako ne mogu ući unutra. Sad ja malo razmislim i odem po mobitel i nazovem…koga drugog …nego LEU!!! Uzme oda bike i brzo dođe kod mene…mislim da je dojurila u roku od 3 minutice. Brza kao strijela..he, he i sad mi odlučimo da ćemo ipak morati nekako u kuću i popnemo se na balkon i malo udarimo po vratima, usto razbijemo staklo, i lijepo uđemo u kuću. Ajme sam da ste vidjeli kako izgleda iznutra…pa uplašila sam se i izjurila van i nisam više htjela ni prići blizu ulazu. Ali onda sam shvatila da je moja maca u ˝nevolji.˝ ušle smo iza kuće u dvorište i vidjele prozor na pola otvoren…nažalost i njega smo uspjele smrdati ali smo ušle unutra i pokušale doći do Mime (moje mace). Što je najgore nismo ni znale gdje se nalazi pa smo oponašali njene zvukove i tako doznali da se nalazi na tavanu kojemu nismo nikako mogle naći prolaz do njega. Ali našli smo nakon nekog vremena… nalazio se na stropu točno iznad kade za kupanje…morale smo dovući stolac i metlom dignuti taj poklopac.uuuuu bilo je teeeeškooo… trebalo je i imati snage dignuti to s običnom metlom, pa onda izvući mačku kroz malo otvor, ali i to smo uspjele ali skoro mi je mačka iskopala oko. Moja vlastita mačka, mislim stvarno…jadnica kad mi je padala u ruke izvukla kanđe i zabola mi jednu ravno iznad oka baš na kapak. I taman mi s mačkom izletimo iz dvorišta dođe vlasnik kuće jer ga je moj tata zvao da izvuče mačku i upita nas gdje je maca, a mi ko iz topa rekle da je izašla sama. Jadan čovjek bez veze dolazio iz Kutine..he,he..eto to je samo jedna ludorija koja je završila s provalom i razbijenim vratima i prozorima. Još samo nešto : mi smo lude dok smo zajedno!!
evo sada jedna slika na kojoj smo ta moja maca i ja Image Hosted by ImageShack.us


Nekako mi se čini da sam malo odužila tu pričicu o Lei pa ću sada preći na ostale cure tj. ostale frendice! Ha?? Što vi mislite? Ma je…došlo je i vrijeme da pišem o drugoj temici.

Pa hajmo onda krenuti!! Come on!!
Samo za početak evo dvije slikice od danas iz škole što smo se ja, Matea, Eva i Andry izslikali...pravi fotomodeli...he, he šala- mala

Evo na ovoj smo ja i Matea na Andryu...ha, ha
Image Hosted by ImageShack.us

A sad fantastična tojka...Charlievi anđeli...M.E.D. Girls...Matea, Eva i Dijana tj. ja
Image Hosted by ImageShack.us


Eva : super cura, u nju stvarno imam jako puno povjerenja i znam da će mi uvijek kad god budem trebala dati poneki pametan savjet, luda 100 gradi i uvijek nasmijana, sad u zadnje vrijeme malo neodlučna što se ljubavi tiče ali nećemo se u to miješati…

Matea : također kao i Eva super prijateljica i također ti pomogne u svakom trenutku kad je prisutna, prava gimnazijalka..he, he šala – mala, mi smo još osnovnjak..nažalost…o njoj nemam ništa loše reći jer je cura stvarno super.

Ena : također super prijateljica u koju imam potpuno povjerenja, iako se tijekom praznika nismo dugo čule vjerujem da smo ostale u super dobrim odnosima kao i prije…jooj a kad se ona krene smijat…nema više smrknutih faca …svi se tad moraju smijati… njoj rečenica : Šalu na stranu! ništa ne predstavlja..he, he

Kristina ili Kikich : luda je cura… poznam je od rođenja,najduže nego ijednu drugu…ali ne ističe se po tome već što joj stvarno sve mogu reći a ona to neće ismijati..ma neće ni ove ostale ali ipak ovo je najduže prijateljstvo u mome životu..he,he luđakinja mala

Tea: jooj ta je cura luda skroz na skroz… jako ju muči jadna matematika , inače najgori predmet iako nije meni toliko težak…he, he trebate vi našeg Teonju (to joj je nadimak) upoznati da znate kakva je u stvarnosti…hip-hop je njen život

Claudia : ajme….cura se smije i malome prstu..he,he ali to nije nimalo loše…njen Sanader i uzrečica : Idemo dalje!! Ludooo

Ana – Marija : a ova cura je fakat luda…u petom razredu mislila sam da je onako povućena u sebe ali kad se više družiš s njom skužiš da je luda kao i sve moje prijateljice…jako voli hip-hop i stranu muziku pretežito sluša tako da ako nešto trebate po toj temi javite se njoj..he,he

Terezija : ona vam je dobra cura, malo tiha ali dobra prijateljica, zbog nje naša razrednica,a uz to i njena teta voli naš razred i dopušta mu kad-kad svašta..he,he

Manuela : curka je fakat super…iako ne ide s nama u razred great nam je prijateljica..i ako nešto u vezi škole trebate ona će uvijek pomoći…

Evo to bi bilo to od best frendica i nadam se da nisam nikoga izostavila a ako jesam ubite meee…

Naravno nisu to sve moje prijateljice ima ih još pun kovčeg ..he,he

Pusu vam šaljem i jedan veliki pozdrav svim mojim prijateljima bez kojih ne bih mogla zamisliti ovaj život, ona su potpora u svemu… jako ih volim i drago mi je što sam ih sve upoznala…pozdravljam i sve blogere koji čitaju ovaj blog. Kiss

- 20:08 - Komentari (8) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.