Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA I MENE

Na blogu ćete nać sve i svašta wink

TKO SAM JA?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se Toni,
rođen 23.05.1994. nut
Idem u 8.c u grušku školu pjeva, a u horoskopu sam BLIZANAC
Zovu me Knežević ili Kneža ili jednostano Toni xD

Slušam sve zabavno i domaće najviše

Volim SVE I SVAŠTA ženske, ljeto, more, domovinu, hrvatsku, zajebanciju s prijateljima, zabavu, kupanje, msn, imat love, party mobitel, SMS, postere, TV, komp, internet, blog kako kad, pizzu

Ne volim pedere, ljude koji se previše pušu, školu i učenje, profesore, dosadne i umišljene ljude, kemiju, fiziku i hrvatski, turiste zijev

Grad Dubrovnik, a prijatelji svi iz razreda, svi osmaši, sedmaši, svi iz grada koje znam sve ženske iz grada koje znam, ma svi su mi super osim nekih umišljenih i napuhanih, iako ih nema puno takvih sretan

MSN:
nepoznat.netko@hotmail.com rolleyes


A SAD SLIKE

Image Hosted by ImageShack.us


Matuš

Image Hosted by ImageShack.us


Pex

Image Hosted by ImageShack.us


Stjepo i Pex

Image Hosted by ImageShack.us


Kala

Image Hosted by ImageShack.us


Ćorak

Image Hosted by ImageShack.us


Laura

Image Hosted by ImageShack.us


Nives

Image Hosted by ImageShack.us


Nika

Image Hosted by ImageShack.us


Barbara

Image Hosted by ImageShack.us


Ivona

Image Hosted by ImageShack.us


Magi

Image Hosted by ImageShack.us


Zana i Nika

Image Hosted by ImageShack.us


Tifani

Image Hosted by ImageShack.us


Dolores

Image Hosted by ImageShack.us


Matija

Image Hosted by ImageShack.us


Čula i Matuš

Image Hosted by ImageShack.us


Matej

Image Hosted by ImageShack.us


Luka

Image Hosted by ImageShack.us


Azra

Image Hosted by ImageShack.us


Tea

Image Hosted by ImageShack.us


Tea i Azra

Image Hosted by ImageShack.us


Antea i Barbara

Image Hosted by ImageShack.us


Antea i Kike

Image Hosted by ImageShack.us


Dekavice

Image Hosted by ImageShack.us


Kate

Image Hosted by ImageShack.us


Marja i Lora

Image Hosted by ImageShack.us


Roza

Image Hosted by ImageShack.us


Mirna

Image Hosted by ImageShack.us


Ana P., Marja, Maro, Kate, Roza

Image Hosted by ImageShack.us


Gina

Image Hosted by ImageShack.us


Maris

Image Hosted by ImageShack.us


Tina

Image Hosted by ImageShack.us


Mitićka

Image Hosted by ImageShack.us


Ana Knez

Image Hosted by ImageShack.us


Andrea, Ana i Ana XD

Image Hosted by ImageShack.us


Kazu

Image Hosted by ImageShack.us


Elez

Image Hosted by ImageShack.us


Malac

Image Hosted by ImageShack.us


Gružani u parku

Image Hosted by ImageShack.us


Kasim, Bagy, Beusan

Image Hosted by ImageShack.us


Mirza

Image Hosted by ImageShack.us


Stjepo

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Moj 8.c


Free Counter
Free Counter

DRAMA BLOGOVI

Tea

Azra

Nika, Karmen, Ivona, Rea, Magi, Ivana i Barbara

Marja i Lora

Kate

Marja i Roza

Mitićka

Doris

8c 4ever

Paola

Kunićka

Anamarija ST

Barbara

Franuška

Mirza

Mara

Tifani i Dolores

Mirna

PROVALE

PROF IZ KEMIJE: Ovo je najbolji, ali imam i bolji!!!

PROF IZ KEMIJE: Evo ga, ima ja tu domestos, ali ga nisam ponjela!!!

PROF. IZ KEMIJE: Znači, kad to radimo, uvijek nastaje nova tvar, ali uvijek ista

PROF. IZ KEMIJE: More je smjesa SOLIJU

Tea: profesorice, treba li prepisivati zadatke (iz testa)
PROF. IZ KEMIJE: Ma vidi ti kriminala, ja se tu mučim da napišem zadatke, a vi bi ih prepisivali

PROF IZ ZEMLJOPISA: Ako ste zaboravili da ste na satu miorat će vas osvješćivat ekipa za očevid

PERO VIDIO ZEPPELIN NA SLICI I KAŽE: A ovo je onaj muški šta sam ga vidio u gradu

LUKA: pa Hitler je napao NJEMAČKU

PETRA D. IMA PREZENTACIJU NA POVIJESTI I TREBA JOJ DALJINSKI ZA LCD I KAŽE PROF.: prof. imate onaj crni, znate da idem dalje
PROF. : a, DALJINAC!!!

VUKOJEVIĆ PROF. IZ POV ZA LCD PLATNO: spustite to bijelo!!!!

KRNETIĆ: Reko meni neki mali da jebem svoju mater, a neću ja jebat mater da dobijem HIV
MATUŠIĆ: Ma kakav HIV, sidu ćeš dobit

PROF. IZ BIOLOGIJE: Luka, da li se ti čuješ da se ti ćuješ??

PROFESORICA IZ BIOLOGIJE: Uvijek nikad ne smijete zamazati klupu.

PROF. IZ ENGLESKOG: Tatjana jesi li prepisala?
TATJANA: Prepisala sam, ali nisam sve

PROF. IZ KEMIJE: Evo Toni što imamo od kemijskog pribora
JA: pa epruvetu, času, TRNORUŽAC (umjesto tronožac)

PROF. IZ GLAZBENOG: Matea, vrsta slična opereti!
MATEA: mjuzing!! (umjesto mjuzikl)

PROF. IZ ENGLESKOG DENISU: A šta se ti smiješ, ti si pica od skandala
JA: Da, burek od skandala

PROF. IZ HRVATSKOG: Pa pero moj koja je to glasovna promjena?
PERO: NEPOSTOJANO E

PERO LUKI: Imaš DEVET kuna PAPIRNATO?????????????

AZRA: Bole me trbušnjaci

KAZU MITIRA NIKA KOVAČA: Ja sam niko kovač, rođen sam i živim u venezueli (a trebo reć u dijaspori)

ELEZ: Ma daj ovo je nepravedno, ja u subotu nisam bio u školi

KAŽEM JA PERAKU: Perak oćeš jednu čebu?
PERAK MENI: može daj jedan cheesburger

MANUEL PROF. IZ TAL: Ma moram na wc ostala mi je tamo olovka

DENIS PJEVA PJESMU: Imam novog dečka, ma zaboli me zvečka, nek cijeli svijet ... Volim ja tajkune, a oni se ne bune... I PITA MONKOVIĆA: Monkoviću, jesi ti tajkun?
MONKOVIĆ: Jel' ti to meni da sam ja kuja

DORA: Vidi, na Karaci piše 'Tirena'!!

PROF. IZ TEHNIČKOG: Avdić i vi svi, pričate bez dozvole!!!!!!!!!
KAZU: Ali se za pričanje može polagat??????

Prof. : Kakvim pismom danas pisemo???
Tea: arapskim!!!

smrdi u raz axe miris
PROF. IZ TEHNIČKOG: tea i azra ovo ste vi namirisale dolazi otamo

LUKA IZLAZE ZA NASU GRUPU I GOVORI: dakle ljutevit GAY (gej, za sve one koji ne razumiju)

Prepisujemo zemljopis.
TEA: Znači, Norveška, Švedenska...

ELEZ RECITIRA SVOJU PJESMU NA HRVATSKOM:
nek je zgazi
zaorit ću kao grom

nek je dirne
zaorit ću ko grom

nek je udari
zaorit ću ko grom
PROF. IZ HRVATSKOG: odlična, super, najbolja dosad

DEFEKTOLOGINJA: Profesorica je slomila nogu.
TEA: Kome??

ANA: Hoćemo u 11 i 45??
MARJA: Ma bolje je u 12 manje 15!!

TEA: tusiram se su 2 predikata tusiram i se
AZRA: ajme ovo ti je becka provala
TEA: becka????znaci nastala je u becu........

PROF. koje je novine izdao ljudevit gaj???
TEA: OK!!!

PROFESORICA: Dakle, alge obavljaju proces foto...
TEA: Fotokopiranja!

TEA: Alga, ideš li na dodatnu da prešamo Azre?

Denis nešto kaže i svi se smiju. Elez puca od smijeha.
TEA: Što je rekao, što je rekao?!
ELEZ: Nemam pojma...

PROFESORICA: Otvorite bilježnicu.
NIKOLA: Koja strana?

TRENER NA LINĐU: Ma plešite da se čuju sve tri noge!!

PROFESORICA: Koja je otočna država na Sredozemlju?
PEPI: Turska!

NAJBOLJE SLIKE

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 01.08.2007.

NAPOKON NOVI POST

roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Ako postoji reda, onda je stvarno red da i ja napišem post. Evo, imam vam stvarno puno, puno i puno toga za reć.
Amo po redu, u ponedjeljak sam išo s Lukom, mojim legendarnim prijateljem, u kino. Gledali smo Harrya Pottera, film je fantastičan i legendaran, nema što. A, što smo se ismijali onoj Umbrigdici. smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Ovaj 5. nastavak je najbolji, a bili smo prije kina u knjižnici za kompjuterima, i Luka našo nešto kako se kaže pozdrav na litvanski i letonski. Nisam zapamtio kako se kaže, ali fakat je bilo smiješno. I mi se samo smijemo, a neka baba što je bila kraj nas, kaže Luki: Ajde, mali ne pilaj. Tek je tad nasto smijeh.

Zatim, planiro sam danas ić gledat Simpsone, kad ono više ih nema, a jbg.

I još, nešto, a jbt nedostaje mi ŠKOLA. Da, dobro ste čuli, ali ne nedostaje mi učenje ili da vidim profesore, bože sačuvaj. Meni nedostaje ono vječno smijanje u našem razredu, i zezanje i druženje, a najgore je šta nam je ostala još samo godina dana skupa.

Evo, prepisat ću vam šta je Azra napisala:

meni će falit denisovo provociranje prof. laserom, i ono geslo kad se luka smije moras i ti........=)))))...............perine provale............takve ne postoje vise.............teine provale, smijehovi, udaranje glavom u prozor da idem s njom u skolu, kad se sjetim da sam bila posvadana s pepi pa da smo se pomirile i nismo znale zasto smo se posvadale.......eleza cemo preskocit............heheheh......=))))))))) knežino smijanje, provociranje i svađanje na tehničkom...............kristicevo ljuljanje pred plocom................tajino ono daj pet.................domagojevo neznanje............od sinise lovacke price..........mijaliceve........recu ti nasamo................=)...........milic, monkovic...ne znam................matusiceva promjene raspolozonja......hehehe............=).......provale i provalice................mateine provale............mateina kemija i fizika...............=))))))))))))))))
njezine tajne.................ono smmmmrc, zatim znj.................=)))))))))
matejovo filozofiranje...............andreino ne nosenje citanke........petra-nas spori puz......hehehe......=) i snjom sam bila posvadana..............onda kad je u jakova bila upisana 3 u imenik.................vukojeviceva frizura................hehehehe............=))))))))))
ma mora ti falit moje natezanje s onom iz tje.................hehehehe...............=)))))))))))))))))))))

I Tea:

denisovi zubi....... bwahahahaaha :)..... lukine provaleeee i ono njegovo smijanje.... perove provale.... to mi baš i neće nedostajat ali isto će mi bit neobično ;)............. azraaaa mojaaa........ nedostajat će mi to da idem s njom u školu, njezin smijeh, priča preko sataaa............. pepine žute minute........ elezova glava....... :D provalee........ kneževićevo i matejevo filozofiranje....... kristićevo ljuljanje i zbunjenost.......... siniševe laži... nasmijemo se njima...... :)....... on je DJ.......... oujea........ :D........ matušićeve.... hmmm..... promjene raspoloženja, hahaha........ perakove provale.......... ma dobro, moć ću i bez toga.. :).... mateine tajne, provale, smijanje..... hmmm....... petrino geganje ;)..... jakovovo odugovlačenje.... i kad bi me pustio da uđem u brod za lokrum bez da mu dam kartu..... :)........ psssst nemojte nikome rećć..... :P..... vukojevićevo puhanje.... ma sve sve

Jebote jedva čekam da počne škola jer mi fali ekipa. Mislit ćete da sam lud, ali nisam jbt stvarno mi fali ona ekipa, i ne fale mi profesori i učenje, nego ekipa.

Ajde ja mislim da sam se ispiso, do sljedećeg puta!!!!!!!!!!!!!!

P.S. 11.8. je gruška noć!!!!!!!!!!!!!, a 12.8. idem kod babe u Biograd, jedva čekam jer će sa mnom bit rođaci Mauro i Filip.....

I da, pozdrav Luki, Azri, Tei, Šiću, Mateju koji je u Trpnju, ma cijelom 7.c i svima koje poznajem!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (39) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.