< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

About meine blogich...

da, da, da...zgode i nezgode iz mog zabavnog zivota...hahaa....da ziher..ugl, citaj pa ces znat o cem se radi...loool...aj pusa, pozz...e da, i puuuuno fala kaj si uopce i dosao na njega....piss

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


 

utorak, 22.04.2008.

U jednom trenutku sva sretna, u drugom totalno tuzna..na to mogu reci samo hahaha

Heljou ljudofi moji...nije me dosta dugo bilo..i fkt neznam kaj mi je sada doslo da napisem novi post...belj...al tu sam sada, i ne idem dok ne napisem...hehe...sada tek mozete vjerovat koliko mi je dosadno, kada sam cak dosla i pocela pisat post..hehe..dok neki uce, neki pise zadacu, ja sam na kompu..ne kuzim, nikada niti nisam..neki se muce da bi naucili nesto, a jos uvijek nemaju istu ocjenu kao ja...zakljucnu mislim...a i da se nebi sada mislilo da se hvalim..nego..prirodno sam pametna...hahaha...naughty..ma zanemarite...mene nesto puca..nono...neznam kaj...tak da..duboko se ispricavam...nije slucajno....haha..belj.sryte...
Uglavnom..od proslog posteka proslo je zaista dosta...mjesec dana..ah..nije ni tolko cak...weeee...lool...a od proslog posteka stosta se i promijenilo..ono najbitnije meni: ljubavcerek...jebiga ja sam oduvijek znala da neam srece u tome..ono sto je bilo, bilo je...sada je samo sretno-tuzna uspomena...i meni je fkt zao...jer ono sta sam ja osjecala prema Zalcu, u mom srcu jos uvijek stoji...i problem prekida nije bio u meni, vec u njemu...cry..al..ne zelim o tome...valjda se vec zna razlog, al ja ga ne mislim iznjet tu na svom jadnom blogeku...sve sto zelim reci, ja ga jos volim...a oni koji znaju kako sam bila zatreskana u juru...samo da vam kazem...ovo nije ni priblizno tome...ovo je sto puta jace...sto puta jaci osjecaji...jbg...promijenit ce se i oni jednom...i tako...moj zivot je jedna veoma smjesno tuzna prica...i neam kaj rec na to, vec samo se posteno nasmijati...sretna sam sto se to dogodilo, i ne zalim za nicim...da mogu opet, i bih...al neam sanse, to mi je receno...i vise nit ne mislim plakat...jer, kako ide i jedna pjesma, "samo jednom u zivotu plakala sam ja...kada si me ostavio i rekao da volio me nikad nisi jer jos volis nju.."..sada ste mogli i sami shvatit neke stvarcice...ajde..moram prestat o ljubavi..jer ja sada kad sam vec krenula, mogla bih napisat cijeli roman..pod imenom "zabranjena ljubav"...sto ovo moje na neki nacin i jest...zaki wtp...jer uvijek i jesam...cerek
Ostalo..skola..kao i uvijek...to je meni na zadnjem mjestu..iako sam osmi razred, i trebalo bi me biti briga za ocjene, mene cisto zaboli...ne ucim..zadace pisem..kada se sjetim..i tako prolaze dani...iscekujuci vikende, praznike..opcenito: dane bez skole!!!...smijeh..huhuh..smijeh...sranja kao i uvijek kod mene postoje..zadnje je bilo jucer...necu pricat, a ni sirit..samo saljem veeeeliku pusu Ljukicki i Vajici...kiss.hehe...lool...ocemo opet curke?!?...=))...i eto tako...fkt neznam o cem da jos pisem...sve je u jednom velikom sranju...ili bolje receno, moj zivot je jedno veliko sranje....al, unatoc svim tugama, problemima, kaznama, ja kroz njega prolazim sa jednim velikim smijeskom na licu...sretan..i smatram da tako svako i treba...gledati pozitivno na sve....i veseliti se jer se nesto dogodilo..a ne plakati zato sto je to zavrsilo...to i sama sebi govorim...al jednostavno, nemogu bas tako...vi probajte....drzim fige da uspijete...yes
I sada...idem ja polako..hehe...dosta za ovaj put...a ja...ja vam se javim za nekih tjedan, dva...ili mjesec, dva....kada me opet uhvati ovako veeelika dosada...uzivajte, ucite...hahaha...zubo..velika pusa i pozdrav svima!!!.....pogotovo Vajici, Maleckoj, Zmaji i Lalyici.....kiss..kiss..wolim vascerek....so mačč...al tebe pogotovo!!...prokleto jako...=(...tuzan
Utekla!!!wave



| komentari (33) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.