DOBILA SAM MAJCU GUNS N' ROSESA!!!


O,da!!!
O,jeaaa!!!!Napokon sam dobila majcu svoje omiljene grupe!!!Jedva sam ju dobila,al to mi je važna pouka u životu:nagovaraj starce da ti kupi sve šta oš šta duži možeš!!!Oh,jea baby!!!
Znate kak je zakon!Onak je crna,a naprijed ima cijelu gurpu i piše Guns n' roses,a s druge je strane sam Axl(njihov pjevač) i kao pjeva i opet iza piš Guns n' roses!Jako sam sretna što sam ju napokon dobila.Mislim,svejedno sam misla starce nagovorit da mi ju kupe na moru(i to na moru jer sam misla da u ovoj pripizdariji nema tak nečeg superiška),al eo sad ću je moć nosit.Kao ja je ono nisam smjela nosit...
kaooo..naravno da sam ju nosila
LoL...
Ma dobro dost o majci.Sad mal o mojoj sister...da,da...niste znali da imam sestru???E,sad znate...
Moja vam je sestra u Americi u Ohio(Columbus)i kaže da joj je super tam.Radi kao spremačica u nekom hotelu,al si je misla nać neki drugi posao jer tamo,kao što znate,ima posla u izobilju.Sam si je našla taj posao,i ne,nemamo tam neku tetku il tak neš kao bogatu neg si je sama sve to našla,i zbog tog sam jako ponosna na nju.No,uglavnom,htjela sam reć da je tam radila tek dva tjedna i to kao spremačica u hotelu i već je dobila 3 tisuće i nešto...mislim 250 dolara...tak nešto.Ugl,tam je plaća ogromna(iako je to plus napojnice,al joj je to ostalo nako što je poplačala režije i zdrastveno itd.),a tam joj je plaćen i stan.
Jedino što je sama morala platit Visu i kartu(povratnu također).Upoznala je,kako kaže,vrlo drage cimere,jednu dragu curu,a u dva tjedna već si je uspjela nać dečka(Frank) koji već govori kako će ju oženit.I tak je ona njima kao neka 'učiteljica' hrv. jezika i tak je ona njima objasnila naravno i pojam peder!Ja sam se kotrljala od smijeha kad sam čula ovo:išla je ona s tim Frankom i još nekim svojim cimerom u trgovinu i pazite sad ovo:vidli oni nekog pederkastog čovjeka i počeli se tam smijat,pokazivat prstom i vikat peder,peder...i sad se moja sister morala ispričavat u njihovo ime prodavaču iako on nije imo pojma šta to znači 'peder'...tak da su na kraju ipak ostali bez batina...Majke mi ja sam pucala od smijeha...Ah,ma to je moja sestra...LoL...
Evo vam jedna super pjesma zlatnih godina:

E,da!Ona majca...sad sam baš našla sliku!Točno ta!Ali ima natpis guns n' roses i pozadine nema,crna je poput majce:

Eto ljudowi zeleni,idem ja sad slušat mal mjuzu
...
Pusa svima,a najveća onima koji su u mojim linkovima,a još veća mojoj
T€!


26.07.2007. u 11:40 <-> Komentiraj me! (16) -- Guns n roses -- Najbolji blog! -- Refresh -- Pošalji mi e-mail

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




+My banner:+
Guns and roses best 4 <br />
eva!!!




+Tko je?Što je?+

°Name::::Dina...Jezdimir...
...Jezda.....Mala.....
°Birth:::::6.1..1997....
°Age::::::uskoro 11...
°Sex::::::ženski...
°Boyfriend::::yep...
°Friends:::cijeli moj razz...
°My place:::Beli Manastir...Baranja...
°School:::Beli Manastir...
°Family:::::starci..starija sestra...
°Music::::::rock,metal,punk...
°The best song:::::::Guns N Roses:sex,drugs n' rock n' roll...
...ima još jedna...AC/DC back in black...

°I like::::::
°sebe(a druge ko jebe!)...
°nekog lika...
°ljeto...
°slatke decke...
°frendove i frendice...
°komp...
°internet...
°mobač...
°kupat se na moru...
°zajebavat se...
°rukomet...
°svoj blogek...

°I don't like::::::::
°neke ljude(hh,neke)...
°skolu...
°nastavnike...
°kad se netko isfurava...
°kad neko sere po meni...

°Msn:
baddinamovkame@hotmail.com
°e-mail:
pedesetcent@net.hr
(iako bi sad trebala promjenit)




+Ljubav nema druge želje nego da se ostvari,
da se otopi i bude poput potoka koji pjeva svoju
pjesmu u noći.Probudite se u zoru krilata srca
i zahvalite za još jedan dan ljubavi.+

Halil Džubran(1883-1931)



Image Hosted by ImageShack.us


+Ljubavna priča nije važna.
Važno je jedino to da smo sposobni za osjećaj ljubavi.+

Helen Hayes,r. 1900


Free Music

Free Music




+Ljubav preobražava grubijane u plemenitaše,
daruje rječitost nemuštima,
daje hrabrost kukavicama,
a ljene čini brzima i vrijednima.+

Juan Ruiz
iz El Amor






Image Hosted by ImageShack.us


+ Ljubav je čarobnica,
+ Vila koja preobražava sve;
+ Bezvrijedne stvari u radost
+ stvara kraljeve i kraljice
+ Od obične gline.
+ Ona je miomiris toga čudesnog
cvijeta-srca
+ Sveta strast,božanska omama,
+ Mi smo manje od zvijeri;
+ Zemlja je nebo,
+ Mi smo bogovi.



LJUDI KOJE ZNAM UŽIVO:
+ Nataša
+ Tamara
+ Sara
+ Josip
+ Bandovka & Kondićka
+ Moj bratić-domagoj

THE BEST LJUDI KOJE ZNAM PREKO BLOGA:
+ OVDJE UPIŠITE NADIMAK
+ ...roby...
+ *...°°°Butterfly Without Wings°°°...*
+ Shit happens*
+ brineta
+ T€@ P@n!c @t th€ D!sc0 Fr€@k
+ **kika**
+ Lorena
+ ...šašava mala...
+ Cool cool
+ DESIGNS:




+ SPUKY

+ Gadura

+ Rizla & Štrudla

+ My Templates

+ Drvo Sranja (Raba)

+ 6r1m r3ap3r

+ NLO

+ Poison Wings

+ v4mp1r3

+ Inna

+ Morrigan

+ Rosemary

+ Designes 4 U

+ T@my

+ Martina Dizajn

+ ×...Dizajni...×

+ Designes For You (i neke skripte)

+ Vanilla Flair Design

+ Paper Heart Designs

+ D!z@Jn!ch!

+ escape*

+ Peace Design

+ Bahati Dizajni

+ Deganegane

+ Katee

+ Mentalka Dizajn

+ Manely's Design

+ Simpa Dizajn


+ M@yen@

+ Kraljevski dizajni

+ Nikky designs









Dizajnirala : ~ ŠiMpY *