Zajebanti DD DB

29.01.2007., ponedjeljak

Bencic-Subota-Colonia

U subotu je bilo zakon, ples i zafrkancija cijelu noc. Colonia nije htjela nastupati jer joj se nije svidjela pozornica, koja kuja, no tu je naletjela Karma ravno sa turneje iz Slovenije i nastupila. Steta sto nisu isli Denis, Branko, Matko, Dario (neka vam bude zao) jer je bilo ludonut.
No nasla se tu druga ekipa, Elvis, Dojo, Varda, Arijana, Adela i Dajana i jos ekipa koja se tamo srela.
Ja i Varda isli sesticom, a Elvis i Dojo s 1a pa su kasnili loma. Mi tamo kod ulaza sreli Arijanu i ona nas ubacila free. Trebali ste ic s nama dok ste imali priliku, a ne kasnije placat ulaz bupudapelape.
Sad se samo ceka sljedeca subota da dode Skoro pa cemo se nadam se svi okupit i otic u Bencic kako treba.
Cujte moju provalu dok sam bio pod gasom, priso sam jednoj curi i reko sam joj: Ja pijan, ti Jane. Mora da sam stvarno bio dosta popiopartyparty. Strasno

<< Arhiva >>

MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com

Myspace Layouts MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com

MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com