Zajebanti DD DB

24.01.2007., srijeda

Nein ime

A evo proslo je dosta od naseg zadnjeg posta, otprilike...nono ne znam koliko... no evo da napisemo par gluposti.
Frend mi je isprico neki glupi vic koji je on smislio:
-Zasto se Isus ne moze umit?
-Zato sto ima suplje ruke.
Koja provala od te budale, strasno.
Evo nesto i os koli: glupa lasko kako znate svi je pocela, i nadam se da ce jedne veceri bit zapaljena bas kao Meduza ispod njeburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad.
Evo dodat cemo i par gluposti jos: NEKE KLETVE:
-Dabogda imao 100 kceri pa cijeli zivot za tampone radio
-Dabogda ti na tastaturi radili samo Ctrl Alt i Delete
-Dabogda ti djeca u rikverc hodala.
-Dabogda te mater kukom po Neretvi trazila.
-Dabogda ti mama prdnula na roditeljskom.
-Dabogda te majka ljubila u hladno celo.
-Dabogda ti stolar odijelo krojio.
-Dabogda ti svi plakali, samo ti pop pjevao.
-Dabogda ti sve pocrnilo, samo ti oci pobijelile.
-Dabogda te mama Geigerovim brojacem trazila.
-Dabogda te mama u pljeskavici prepoznala.
-Dabogda ti mama u strujnom kolu igrala.
-Dabogda ti djeca imala samo jednu brzinu - rikverc.
-Dabogda ti pankeri po grobu skakali.
-Dabogda ti majka mrtvom sat na ruci navijala.
-Dabogda ti zena bila stonoga i cijeli se zivot morala jebati za cipele.
-Dabogda ti djeci 'Savric' noge radio.
-Dabogda ti djeca bila avioni a ti cijeli zivot morao raditi za kerozin.
-Dabogda te pun sanduk zita silovao zrno po zrno.
-Dabogda ti grom kucu pokrivo !
-Dabogda ti djeca u rikverc hodala !
-Dabogda ti majka oci u cevapu prepoznala !
-Dabogda ti se razlomci ne pokratili...
-Dabogda ne nasao limes niza.
-Dabogda ti niz ne bio konvergentan.
-Dabogda ti djeca bila atomski fizicari.
-Dabogda da ti djeca na tebe lice!
-Dabogda zalutao u liftu.
-Dabogda imo proljev i kijavicu u isto vrijeme.
-Dabogda ti robot Marvin dosao u goste u 3:00 am.
-Dabogda ti mama rodila blizance Nevena i Miru.
-Dabogda te mama kukom po Savi trazila.
-Dabogda te mama u cevapima prepoznala.
-Dabogda ti grob izbacio kosti.
-Dabogda ti caca bakalar bija i da ti ga mater cili zivot susila.
-Dabogda ti dica blejala.
-Dabogda ti mesar mrtvozornik bio.
-Dabogda ti ulje bez getribe ostalo.
-Dabogda ti mater s picke kosu na glavu sadila.
-Dabogda ti svi zubi poispadali, osim jednog da molea patit od zubobolje.
-Dabogda ti vatrogasci kolo oko kuce zaplesali!
-Dabogda ti se u kuci sve osusilo osim vesa.
-Dabogda ti apoteka menza bila.
-Dabogda da ti djeca ubacivala mortadelu u CD
EVO I UVREDA:
-Da li je ovo tvoje lice, ili ti je to vrat povratio?
-Mogu li posuditi tvoje lice na par dana dok mi je guzica na odmoru?
-Moraš li ići tako rano? A baš sam se spremao otrovati ti čaj!
-Želiš li da te prihvatim takvu kakva jesi, ili želiš da te volim?
-Jesi li razmislio o tome da tužiš svoj mozak zbog nepružanja podrške?
-Kako si samo dospio ovamo? Zar je netko ostavio otvoreni kavez?
-Da imam lice kao ti, tužio bih svoje roditelje.
-Nikad neću zaboraviti trenutak kad smo se sreli, mada ću i dalje pokušavati.
-Ja sam plavuša! Koja je tvoja isprika?
-Sad sam u gužvi. Mogu li te ignorirati koji drugi put?
-Prosječni ljudi žive i napreduju. Ti samo živiš.
-Oprosti, ali izgleda da ste me zamijenili s nekim kog je briga za to.
-Jednog ćeš dana pronaći samog sebe i zaželjet ćeš da nisi.
-Kad je Bog bacao inteligenciju dole na Zemlju, ti si nosio kišobran.
-Ti si živi dokaz da se govna mogu kretati.
-Ispričat ću ti vic od kojeg će ti otpasti sise... Oh, oprosti, izgleda da ti ga je netko već ispričao.
-Grudi su ti toliko razvijene, da moraš nositi bedž da se zna gdje ti je prednja strana.
-Tvoja je kuća toliko mala da velike pizze morate jesti u dvorištu.
-Jesu li ti roditelji brat i sestra?
-Znaju li roditelji da si peder?
-Kao što vidiš, u modi su mali automobili, mali mobiteli, uskoro će u modu ući i mali pimpek. Onda ćeš ti postati pravi frajer.
-Kad gledam nebo vidim tebe, kad gledam sunce vidim tebe, kad gledam mjesec vidim tebe. jeb'o te, pa daj se makni!
-Je li znaš što je Bog rekao dobrim jebačima? ... Pa naravno da ne znaš...
-Molimo Vas da na Vaš mobitel stavite kondom kako bi ličio bar na neki kurac. Hvala!!!
-Priča se da jebeš plavušu bujnih grudi, plavih očiju, dugih nogu i lica rumena, samo šteta što je gumena!
-Cronet vas obavještava: preglupi ste za mobilno telefoniranje, te Vas molimo da se ostavite mobitela, a uzmite kramp i lopatu. Hvala na razumijevanju.
ECO I NEKIH UPUCAvanja, FUNNY:
-Zašto ne iznenadiš svoje cimerice tako da se večeras ne vratiš u stan.
-Vauuu! Jesu li prave?
-Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled, ili da ponovo uđem?
-Imam još samo par dana života...
-Hej mala, 'si za pizzu i jebačinu?
(nakon šamara)
Hej! Što nije u redu? Ne voliš pizzu?
-Lijepe cipele! Jesi li za jednu jebačinu?
-(lupi se po nozi malo iznad koljena)
Ti samo misliš da je ovo moja noga.
-Mogu li ti kupiti piće ili želiš samo novac?
-Jebi me ako sam u krivu, ali nije li tvoje ime Getruda?
-Bond. James Bond.
-Fuj. Neko je prdnuo. Haj'mo na zrak.
-Budi jedinstvena i različita - reci DA
-Oprosti, možeš li mi razmijeniti tisuću maraka?
-Moje ime je _____, ali možeš me zvati sutra.
-U redu, ali 50 DEM je moja posljednja ponuda
-Ja kupujem Playboy samo zbog članaka.
-Prijatelji me zovu Djed Mraz. Hoćeš li mi sjediti u krilu?
-Znaš li osnovnu razliku između seksa i razgovora?
Ne.
Hajdemo onda u moju sobu razgovarati.
-Moram izbaciti malo svoje sperme. Mogu li upotrijebiti tvoje tijelo za to?
-Gospođice, ako ste izgubili svoju nevinost, mogu li mi dati kutijicu u kojoj ste ju čuvali
-Noge te bole zato što si cijelu noć trčala kroz moje snove
-Vjeruješ li u pomaganje beskućnicima?
Da.
Onda me vodi svojoj kući!
-Hej mala, želiš li da ti škakljam pupak iznutra?
-Želiš li vidjeti nešto zbila nateklo?
-Ta haljina bi izgledala vrlo lijepo na podu pokraj mog kreveta
-Nismo li ti ja išli u različite škole zajedno?
-Novi sam u gradu. Možeš li mi pokazati put do tvoga stana?
-Bok. Moje ime je ....... Kako ti se sviđam dosad?
-Imaš li gumice kod kuće ili da stanemo negdje da ih kupim?
-Kladim se u pedeset maraka da ti mogu skinuti odjeću za trideset sekundi.
-To što si mi rekla "da odjebem", znači li to "ne"?

<< Arhiva >>

MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com

Myspace Layouts MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com

MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com