Zajebanti DD DB

09.01.2007., utorak

Danas cu sve napisat.....

pa me nece biti tjedan dana, a vi se sam zajebavajte jer za sad samo ja imam internet ciku, pizdeeeeeeeeeezaliven ups nisam to smio reci

Evo tu san sa nasim novim Dariom i on kaze da nema nis za reci, strasnopuknucu

porucuje on ipak da se napusite dobro, ak to volite, ali da se svakako napijete pa makar ne volite to, jos dok stignete, jer kad se zajebavamo, stvarno morate bit pijani ili napuseni da to izdrzite



Ali cujte ovu provalu od mog frenda koji ce maybe biti novi clan:
ja ga pito dal ima mozga, on kaze da nema, ja isto na to kazem da nemeam, a on se nasmije i kaze, bar ne mozemo dobit mozdaniluddead

<< Arhiva >>

MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com

Myspace Layouts MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com

MySpace Layouts

Myspace Layouts by Pimp-My-Profile.com