srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

My fucking boring life...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01

One Tree Hill


AvatarMagic.com

najzgodnije i najslađe biće na svijetu

AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


ONE TREE HILL COAST:

AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



nedjelja, 29.07.2007.

YO people...I´m back...

ŠMRCnonono...kao što kaže sam naslov vratila sam se sa Tenerifa. bilo je prekrasno i zaaakonwinkwinkwink. ja nisam htjela doma i ništa mi nije falilo čak ni mob...a dobro malo su mi falili frendovi iako sumnjam da sam ja njimamahmah pa valjda sam im bar malo...ma dobro sad bi mogla reć nešto o mom putovanju...
kretali smo iz trsta u 7 ujutro u avionu je bilo zakon uopče nije bilo strašno presjedali smo u milanu i barceloni. aerodromi su ogromni i puni trgovina.kad smo sljetali na tenerife puhao je jak vjetar pa se u avionu sve treslo ljudi su čak i vikali a kad smo se spustili svi su pjeskali...meni je naravno to drmanje bilo bolje od mirne dosadne vožnje.naughtynut na tenerifima smo iznajmili auto i krenuli u potragu za hotelom ma brzo smo ga našli jer otok nije velik treba nekih 3 sata da se obiđe cijeli-po autoputu.hotel je ogroman kao i svi tamo tj. to zapravo nije hotel nego su sve apartmani umjesto soba. 10 metara od apartmana nam je bio bazen. naravno odmah sam na bazenu zamijetila jednog slatkićasmijehsmijehsmijeh...ma nije ništa bilo ,navečer smo išli van ma ništa posebno kafića i restorana ko u prići a svi poluprazni. drugi dan smo išli u AQUAPARK to je veliki park sa toboganima-vodenim i bazenima uglavnom sve je tako predivno i zakon je vozit se po tim toboganima ful su brzi i neki su strašni.u 3 smo išli na neku predstavu sa dupinima tak su slatki ja bi si ih uzela doma... to se zatvaralo u 6 sati ,ma skoro sve se i po plažama zatvara u 6. onda sam se još kad smo došli u apartman kupala na bazenu do 10 jer nam se nije išlo van. a tamo smo jedan sat iza tako da ked je ovdje 11 sati tamo je 10. treći dan smo išli na neki izlet jahali smo na devama baš su mi zakon. i bili smo na nekom vulkanskom području i vulkanu-tamo su se snimali filmovi poput planeta majmuna i tako tih jer izgleda kao da si na mjesecu. obišli smo CRNU plažu-bio je to prvi dodir sa oceanom i ja naravno išla močit noge kad je naišao val i smočio me tako da sam u autobusu sjedila mokra ali srećom bilo je toplo pa sam se brzo osušila. eh da i tamo temperature se vrte stalno ok 25-30 stupnjeva.četvrti dan smo mi (my family) išli na neku drugu crnu plažu (playa del bobo) crna je od vulkana.bilo je također super čak sam sestru zakopala u pijesak pa je poslije bila sva crna. peti dan smo se ja i sestra kupale na bazenu zato jer su starci imali neko predavanje ali kasnije smo obišli neki grad i ŽUTU plažu-ova je bila ljepša i zaključili da se sutradan tu dolazimo kupat. navečer smo išli na večeru u FRANCUSKI restoran. sve je bilo predivno ukrašeno čak su i neki poznati bili tamo ali jelo mi nije bilo baš fino tj. desert je bio najfiniji. šesti dan smo išli na tu žutu plažu (playa las americas) bilo je vrućeburninmad pijesak ma općenito pd se tako jako zagrije da se ne može hodat po njemu bosim nogama. sedmi dan smo išli u LORO PARK to je isto ogromni park ali sa divljim i morskim životinjama sve je tako ljepo ukrašeno ma savršeno je. gledali smo neku predstavu sa morskim kitovima-orke i tuljanima. bili su mi tak zabavni. i to se također zatvaralo u 6 pa smo se provozali do glavnog grada (santa cruz) ma grad ko grad i tamo smo bili na plaži ali smo se samo ja i mama kupale jer je puhalo a i več je bilo kasno pa sestra nije bila zainteresirana i kao da joj ocean baš ne paše jer je dosta hladniji od mora i bazena. plaže su kao u filmovima pješčane i okružene palmama. osmi dan smo opet bili u aquaparku i navečer obavili shooping-pokupovali suvenira i svega čak sam i kupila majicu zapravo dres od Ronaldinha naravno... i ona u apartman spakirali stvari i otišli na neku predstavu sa zmijama moj tata je čak jednu imao oko vrata jer ga je ovaj lik uzeo kao za pomočnika-njega i još neku žensku i nekog klinca. ja sam poslije "dragala" zmije baš su mi zakon.bila je jedna velika preko 2 metra i dvije manje. nakon toga sam još u apartmanu gledala tv i zaspala a u 4 smo se budili jer smo u pet morali bit na aerodromu. krenuli avionom u 7 opet presjedali u barceloni al ovog puta ne u milanu nego u rimu pa za trst i doma. doma sam došla oko 11-navećer. odmah sam nazvala frendicu da joj se javim i kad se ona javila počela sam neš pričat na španjolskom pa me nije prepoznala-htjela sam ju zadavit ima sreće kaj je daleko. i tak danas sam bila cijeli dan vani sa frendovima i...ma neznam kaj da kažem... JA BI NATRAG... e da još sam zaboravila reč da tamo ima nekih velikih buba tj. žohara joj kako su samo odvratni ja sam jednog slučajno zgazila po noči kad sam išla pit vode jer je ušo u sobu a ja bila bosa...dalje možete samo mislit kako sam vrištala kad sam skužila da sam ga zgazila i njemu još k tomu nije bilo niš...blablaeekma to bi bilo dosta za danas od mene još vam možda stavim samo par slika....pozdrav



| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

O meni:

Živim u...ma nećemo to otkriti
Idem u 2 razred (srednje naravno)
Slušam-rock, pop, techno...uglavnom "sve" osim cajka
Volim-more, putovanja, prijatelje, muziku, Pariz, motore, plavu boju, svoju kornjaču i hrčka ...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-02

Naj naj

naj pjevačica: Avril...
naj pjevač: 50 Cent...
naj grupa: Evanescence...
naj glumac: Chad Michael Murray...
naj glumica: Jessica Alba...
naj serija: Tree Hill...
naj film: Kuća voštanih figura (svi horori)
naj pjesma: uf...ima ih puno
naj grad: Pariz...

naj nogometaš: Ronaldinho, Kaka...
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01
Kad ti jednom loše krene,
kad ti dođe da režeš vene,
vratiš se u stare dane i shvatiš
da je život sranje!

Click here to get images like this!
Pa gdje si ti slatko biće,
trebaš mi kao alkoholno piće...
Volim te kao narkoman drogu,
odavno me već obaraš s nogu....
Ovo nije obična fraza,
jer ti si moja slatka maza....

Click here to get images like this!
The opposite of love isn't hate. It's indifference.
And if you hate me, that means you still care and we're still connected.

Click here to get images like this!
Teško ili lako?!
1.Lako je voljeti ali teško biti voljen.
2.Lako je reći volim te ali teško je tako i osjecati.
3.Lako ga je naći ali teško onog pravog.
4.Lako je primiti ali teško je dati.
5.Lako je otići ali teško je vratiti se.
6.Lako je kada nisi sam ali teško je biti s nekim.
7.Lako je povrijediti ali teško je biti povrijeđen.
8.Lako je reći da ali teško je srcem to željeti.
9.Lako je biti tu ali teško je ostati.
10.Lako je misliti ali teško je shvatiti.

Click here to get images like this!
TeŠkO jE...
...reći "OPROSTI"
...priznati grešku
...dati sve od sebe
...biti odbačen od društva
...doći do izražaja
...otvoriti oči na vrijeme
...biti dijete
...biti roditelj
...biti u pubertetu
...biti slavan
...izgraditi svoju budučnost
...biti u strahu
...biti svjestan svojih granica i postupaka
...kada ti netko stalno soli pamet
...imati slomljeno srce
...živjeti tuđi život
...napraviti samoubojstvo
...reći "NE"
...trpiti frustracije drugih ljudi
...biti realan
...vjerovati ako su te mnogi razočarali
...naučiti
...biti iskren
...imati talent
...biti ravnodušan
...biti pravedan
...biti zadovoljan onime što imaš
...imati nade
...biti tužan
...živjeti
...kada ti ne vjeruju
...izgubiti voljenu osobu
...voljeti
...biti tolerantan
...ali NAJTEŽE je: biti SRETAN...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01


Free Doll 8 MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com