Samo živimo iz dana u dan i svaki san davno nestao je, izbrisan...Koga da pitam brate, ko će mi dat odgovore,reci bilo šta osim da je moglo biti gore...

08.01.2007., ponedjeljak

aBeCeDa

(e pa kad svi imaju imat ce i mali MuJo )

A~uti...počinjem biti opsjednuta tim spravicama....
jedfa čekam da položim i da se điram po GrAdU ZaGrEbU
B~udala...riječ koju kažem 176 puta na dan ;)
C~???...nemam inspiracije za to slovo
D~ragec...to je deda od moje frendice...
gospon DrAgEc je legenda
E~???...opet nemam inspiracije....
F~olk...ahah,a sta da vam kažem kad je sve jasno :)
G~imnazija...riječ od koje se naježim
H~anža...jedna jedina & neponovljiva
moja best frendica,luda ko puška
I~fek...moj bebach kojeg jako VoJiM ;)
J~aguar... mmmm...savršenstvo
K~ondomi...zanimljivoOoOo
L~upež jedan... haha pre dobra riječ....hahah
M~atićka...pička....hahah moja lepa frendica...
eros bosanđeros :)
N~???...neznam kaj da napišem
O~zon...kaj to znači? hahaha
P~urgeraj...ma svi smo mi purgeri
R~uža...ljepi cvetek,moram se pohvalit da sam dobila
jednu od dečkeca :)
S~toko...jednostavno volim tu riječ :)
T~rogir... sve nabolje kad se radi o tom gradu
U~???...zablokirala sam
V~olim te....volim mu to govoriti :)
Z~eleno...je sve oko nas ....
a jesam glupa smokin
- 20:27 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bLoGoVi KoJe nAvOdNo ČiTam