kokoš i jaja

nedjelja, 08.10.2006.

ajde de da se i ja malo jafim

neznam što reći!!! a da jezik ne opeći!
jbg mislim da da da da da ne mislim što bih trebao misliti jer kad bih mislio trebao bih razmisliti o čem bih trebao razmišljati! e da ajde trenutno mi je malo dosadno u stvari čini mi se da sam malo(al sam malo više) u kukcu jebiga! jučer je bilo ok vani al sam ja bio malo posapan!i bilo mi se malo teško aktivirati! stoga ljudi sorry al jučer mi se stalno priviđao moj krevet i dekica !!!!tak da malo sam se zabavio na podiju a ostali dio sam prove malo se dosađujući i zezajući nekolicine ljudi!tak da fakat se više ne isplati ić do pt!
mislim da bi trebali promijenit odredišta!
truruturuturirtu
danas je turnir u Taekwanoddou i baš je ludo malo sam zekao neke gospodićne koje većina od vas ne poznaje al nema veze glavano da sam se zabavljao!!!
ps. htio bih pozdrafiti ofarbanu, onog ludog trenera iz maksimira čini mi se!, i maju itd.!
heheheh
ajde
dragu ljudovi lahka vam noć
pusek
cya

- 18:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #