kokoš i jaja

utorak, 05.09.2006.

evo imam ja inspiraciju za novi naslov

sad evo posta koji sam osmislio ono fuck!!!! e da šala kaj ljudi smatrajhu šalom(zejabancijom, ili pak zazanjem!=) za mene je zejabancija pričanje banalnih gluposti koje na nekom meni poznatom(najćešće nekom frendu s kojim sam si dobro -nikad nekom nepoznatom kog poznajem ovak) ugledaš i povežeš s nekom glupošću!!!!!!!e sad mislim ne volimo svi biti jebeni pa nit ja al mi to tolko nit ne smeta ja smatram zejabanciju ono to je meni smisao života(uz motore) da nema zejabcije(i motora) na svijetu bi bilo jebeno dosadno! jer mislim ono niko nikog nebi zejbaval podjebaval itd.!!!!!a da mislim ja podjebavam ljude ali imam neku granicu i na kraju se uvijek ispričam ili dam do znanja da je to zejabancija!!tim da sam sebe kršim itd.!!al ne volim kad ljudi koji vole zejabvati ne vole biti sjebani mislim moraš jednom bit al na kraju se sve dobro svrši!!!!e problem nastaje s ljudima kojima je problem prizanati da su krivi i ispičati se za to kaj su jebali baz prestanka!!!!! u tom je problem!!!!! e sad ljudi ono to zejebavanje mora stati nakon nekolko sati ovisi kolko je intenzivno!!!ajde se nastavite zejebavati pozdarf
pusek
cya

- 21:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #