kokoš i jaja

petak, 19.05.2006.

evo pošto nemamamamamamam više o čem pisat pisat cu malo o današnjici

deadkissnonosmokincerekmouthwashevo pošto sam registrirao motor već sam kao i obično potrošio pola jebenog rezervara goriva rado bih ja u nedjelju u playboy al neznam hoće li mi to biti moguće s tim da se u nedjelju vraćam iz siska e sad imam ja nekolicinu problema ak ljudi ne shvaćaju da se i ja malo želim odmorit jebote koja ščava ne žikam al nema veze pošto u ovom postu pišem gluposti ne obazirite se na to tralala jebiga opet e da danas sam u d(t)rnju postavljal neku jebenu struju i to pazi kod koga kod jebenog oprostite na izdrazu popa sad nebi bilo problema da si pop napravi neku jebenu malu kućicu ne njemu treba najveća u toj selendri jebo ga on napravil si je hižu od valjda 500 m2 i tam budu on i dve sestre koje bude prccal al je glavno da pop vozi passata koji je opremljen klimom kožom itd..... i još dođe tam na gradilište i moli da se ne psuje jebote u kuac a svi znaju da je uvijek psujem e a on će meni kak je to sveta kuća a jebote nije ju ni posvetil i još on meni veli tam da se to nesme tak pa koji on kurac zna nek si tam sedne i ispovjeda one jadne starice koje nemaju za kruh a njemu daju 5-10 kn za crkvu pa si on napravi kuću i kupi auto jebeš takvo poštovanje!!!!! totalno me smotalo s uma al nema veze idem ajed pozzzdraf pusek cyawinkmadmouthwashnamcor

- 18:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #