Kao i obično,neobično... https://blog.dnevnik.hr/zaista-tu

četvrtak, 12.12.2013.

Svoje probleme stavi u džep

Dođe danas k meni na posao jedna djevojka sa kojom se već neko vrijeme virtualno družim da mi donese poklon za Božić. Zna da volim magnete i potrudila se naći jedan lijepi,mali,prikladan za Božić. Malo smo se podružile,poćaskale i morala je ići. Nakon tooga vidim piše ona curama kako me upoznala i jako se iznenadila mojom vedrinom i osmijehom.Evo do čega smo došli.Rijetko je vidjeti nasmiješeno lice, osobu koja privatne probleme ne nosi sa sobom na posao. Osobno smatram,da posao niej mjesto na koje nosiš bilo što od kuće,ne pokazuješ osjećaje,ne raspravljaš o politici ni religiji. jednostavno osobne stvari zadržiš za sebe. Dok je ona bila kod mene,također je navratio i moj Lepooki.Zadrhtale su mi ruke kad sam ga ugledala, ali ona nikako nije mogla naslutiti da je po bilo čemu drugačiji za mene od ostalih. Upitao me čitam li danas kakvu knjigu. Odgovorih mu da ne,ostao je zatečen. Navikao je da svakodnevno nešto čitam. Jednostavno nisam danas ništa nosila sa sobom,a nisam imala ni volje za čitanje. Ima takvih dana,da ponekad slova umaraju, da me jednostavno informacije pune mislima,a nekad baš želim pobjeći od misli. Nekad samo želim da ne mislim o ničemu,da ne znam ništa,da se ne zamaram sa banalnim stvarima. Danas je takav dan. Samo želim malo odspavati.. Ručak je skuhan,pojeden, kavica riješena, popušila sam tri cigarete i sad se motam.Odlučih nešto napisati da se bar malo otarasim misli,da ih prenesem u slova. Želim leći bez tereta. Zamotati ću se u deku i gledati televiziju,vijesti,ne glasno.Slupati i žmiriti. Odmarati se u mraku. Ne želim ležati u tišini... Ponovno se emitiraju Smogovci. Oni podsjećaju na djetinjstvo, na bezbrižne dane uz školski program,a kasnije i na ljetne praznike pod kojima su obavezno 90ih emitirani... A sada...
Do pisanja,,,, ;)

12.12.2013. u 18:32 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2013  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2013 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Crtice iz mojih misli

Linkovi