EQUILIBRIUM

subota, 07.05.2005.

Speed of Music

Chris Martin
Kako imati sve, a opet biti nezadovoljan ili isfrustriran ili nesretan?
Imaš sve, i ljubav, i posao snova, i lovu snova i cijenjen si i inteligentan, navodno i zgodan, postao si tata prekrasne klinke. Klanjaju ti se svi, a ti opet šiziš i mučiš sam sebe, slab si na kritiku iako bi trebao imati tonu samopouzdanja i u konačnici bojiš se ko mala beba, etc...

Bez brige ne radi se o meni, ja sam mnogo blaži slučaj, ili bar puno manji slučaj!
Riječ je o autoru Speed of Sounda, Chris Martinu, jezgri Coldplaya. Jedne od The glazbenih grupa koje su potresle i zauzele moj moždani glazbeni hard disk, a i ne samo glazbeni...

Ovo je misao nakon što sam pročitao jedan članak reportažu na Guardianu Guardian Article
Riječ je o pomalo paraoničnom Chrisu, koji je drillao ekipu i tjerao sve, a najviše sebe da naprave savršenstvo od trećeg albuma. Nakon dva super albuma izdati još jedan super i još bolji bi bila čista fantastika, a upravo to si je taj lik zadao. A prema prvi reakcijama još tada nedovršenog albuma nije baš izgledao da će biti baš tako super album, sasvim logično. Coldplay je za mene već ispunio najveći dio zadaće, i što god da naprave i zaseru neće kod mene u konačnici pokvariti sliku o njima. Ali, eto Chris i Coldplay žele vrh. Sasvim ljudski i dečki nek vam je sa srećom!
Caka je da se Chris više puta prilično agresivno ponašao (i usput jako slab na kritike), i da mu je sve to malo lupilo u glavu, ali čovjeku je još jako stalo da se osjeća normalnim pojedincem Svermira, života i svega ostaloga, pa makar mu X and Y formula ne dala odgovor 42.

U svakom slučaju ajmo u bit ovog posta. Raspredam tako ja s dragom prijateljicom, koja me i uputila na prvotni link. I kažem ja njoj da mi je žao Chrisa.
A ona meni u replyju:
"Zašto ti je žao njega, a ne mene"

Huh, kak replayat na to!:)
A, niš, objasnio sam najjednostavnije što sam mogao:
"Žao mi ga je jer ima sve, a nesretan je"

Dakako, to ne znači da mi nije žao nekog drugog što se nije rodio u nekoj drugoj zemlji, jelte:)
Al, kao što moja frendica kaže: Chris sam treba skužit da je sve a OK i da je zapravo sretan, naći će on svoj Equilibrium.

----------
Poslušavši singl Speed of Sound. Jasna mi je Chrisova zabrinutost, i zabrinutost drugih.
Jer iako mi je singlica slatka, takošer mi je i - slaba!
Mislim ja se još sjećam prvog slušanja A Rush of Blood to the Head albuma. Naprosto me bacio u trans, a sve je počelo pjesmom In my place koja mi je odmah ušla u krv i do danas nije pustilo to ludilo!

A Speed of sound mi dođe kao sterilna kopija baš te pjesme (bar što se tiče lyricsa), te križanac još nekih stvari s prošlog albuma (sličan ritam u nekom dijelu ima i Clocks). Drugim riječima, kao da je ispala pjesma s prethodnog albuma.
Mislim, ja sam uvijek šizio na one kritičare koji kažu: ma super sve to zvuči, ali je isto pa nisi dao ništa novo, dakle to je sranje.
Meni je kriterij: ak je nešt dobro - dobro je! Jebe mi se na što sliči i di je kopirano ili što je obrađeno, ak mi zvuči super super je!
Al, ovaj singl mi još nije sjeo, iako ga stalno vrte, a ajd idem ga i ja sad još jednom pustit sebi.
Ma super je sam da je malo žešći za prvi singl (iako sam baš ja prvenstveno pobornik soft rocka). Evo slušam je sad, i i sviđa mi se, ali me ne razara!
Ma niš mudriji vele da treba pričeta cijeli album:) 6.6.!

---------------------------------------------------

Imam sve ili skoro sve, a jesam li ja nezadovoljan?
Mislim da nisam, fakat sam većinom a OK. Ali mislim da imam pravo reći da me more više brige nego Chrisa, iako je smiješno ići u takve usporedbe, pa ni neću.


Ljudski um je rijetko kada spokojan. Spokojan, ne pokojan! Equilibrium nije jednostavno dostići. I obično ne traje dugo, to je konačna ravnoteža, smiraj, ili jednostavnim rječnikom rečenom: kad se izvališ na ležaljci na plaži s pivom u ruci, roštilj krcketa, a cura masira (il bar guli krumpir), a bankovni račun ima dijabetes. Ili kak bi dečec Dečak iz Vatre rekao: Kada puna vode, oprani zubi i tvoje bose noge (BTW ovo mi je jeben stih!!! i pjesma)


My point: koliko god problema riješio, ili koliko god naš um ili mi bili uspješni, uvijek ćemo pronaći neke nove izazove, strahove. Jer bez toga ne možemo. Ovisni smo, treba nam to ko droga! Daj mi da izračuna faktor nevjerojatnosti da ćemo ikada uspijeti riješiti sve svoje probleme!

Nekad sam si zamišljao kako bih morao imati spremljeno više CD-a sa svojim oporukama. Za svakoga po jedan CD (ili više:). Da možeš zaključiti neke stvari, posložiti, olakšati, pomoći, izjasniti se!
Ali,eto ništa slično nikad ne pripremim. Sve je u pomalo kaotičnom stanju, bar što se tiče fizičkih stvarčica, podataka, slika, mailova, pisama, ideja, projekata. Da bar glazbu i fotke posložim!
U međuvremenu pokušavam i sebe posložiti.
Srećom imam nesebičnu, sptrljivu i velikodušnu pomoć jedne ljubavi.

I zato Chris, nemoj biti tužan i srdit. Nećeš oćelaviti!
I dalje ćeš biti voljen.

Love ya! (ne, ovo nije bilo za Chrisa god dammit!)
- 19:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>