|
Banneri za vaše blogove.
Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com
|
Šetnja po spremištu tramvaja Trešnjevka
Malo smo prošetli po spremištu tramvaja Trešnjevka pa bum ovde malo približil kak to nutra zgleda. Sve fotke su moje i ako neko želi podjeliti - slobodno ali uz imenovanje mene kao autoraili link na ovu stranicu.
ZET (zagrebački električni tramvaj) je jedini gradski prijevoznik koji nudi usluge vožnjom tramvajima, autobusom i uspinjačom. Prvi tramvaj u Zagrebu je počeo prometovati 5 rujna 1891.g i bio je to konjski tramvaj dok je prvi električni tramvaj provozi 18. kolovoza 1910.g.
Nekad se spremište tramvaja nalazilo na mjestu di je danas Tehnički muzej Nikola Tesla. Remiza se seli 11. veljače 1936g na današnje mjesto.
ZETov vozni park se sastoji od 426 autobusnih vozila, 277 tramvajskih vozila (od toga 142 niskopodna), turističkog vlakića, turističkih panoramskih autobusa, 20 vozila za prijevoz invalida, 28 autobusa za prijevoz školaraca, Uspinjače,
U krugu spremišta se nalazi: Upravna zgrada, Ured karata, nogometno igralište, restoran, punionica, autobusna radionica, skladišta razne građe, lakirnica tramvaja, tramvajska radionica, garaža
Tramvaji u garaži i radionici s lijeva na desno:
- ČKD Tatra tip 401 je tip tramvaja koji je pušten u vožnju gradom 1972.g i još danas vozi
- ČKD Tatra tip 301 je tip tramvaja koji je prvi put počeo voziti 1985.g a i danas još vozi
- M - 24 je tramvaj domaće proizvodnje a konstruirao ih je Dragutin Mandl 1924 a i napravljeni su za dvosmjernu vožnju dok se zadnji proizvodili za jednosmjernu. Danas je jedan u voznom stanju te služi kao dio turističke ponude.
- TMK 2200 je domaći tramvaj konzorcija Crotram (Končar i Gredelj) a prvi tramvaj je pušten u promet 21. siječnja 2005.g
Osim tramvaja i autobusa, u sklopu ZETa voze još i turistički vlakići.
U spremištu redovito vrijede ruke čistačica se očiste i operu tramavji, no zbog naših nemarnih i neurednih sugrađana se vrlo brzo zmažu i unerede tramvaji pa izgleda ko da ih niko ne čisti.
U prodavaonici karata se izrađuju godišnji i mjesečni pokazi. Tu se nalazi i Nalazni ured za izgubljene stvari pa ak nekaj zaboravite u tramvaju, probajte otić do ovog ureda i ako bute imali malo sreće bute i našli svoje izgubljene stvari. Ili ak najdete nekaj slobodno odnesete vozaču koji će to odnijeti u Nalazni ured. Ured dela svakim radnim danom od 7:30 do 15:30 i stvari se čuvaju 48 sati a onda se odnose u Nalazni ured PU Zagrebačke u Heinzelovoj 98.
ZET je 15. svibnja 2007.g uvedena je opcija da putem SMSa kupite kartuno, 2013.g ta je opcija ukinuta zbog velike zlouporabe. 5. svibnja 2010.g uvedeno plaćanje karti prek elektroničkih kartica. Papirnate se karte još uvijek mogu kupiti.
Na fotki vidimo uređaje kojim se koriste ZETovi kontrolori kod kontrole karata. Desni uređaj je za provjeru ispravnosti karti dok je lijevo pisač prek kojih se ispisuju kazne ukoliko vas ulove bez ili s neispravnom kartom.
ZETovi djelatnici su također stali u obranu domovine za vrijeme srpske agresije na hrvatsku pa su poginulim i nestalim kolegama podigli spomen ploču da se ne zaboravi njihova uloga i zasluga u obrani domovine.
Toliko od mene i šetnje iz spremišta. Evo još nekoliko fotki iz spremišta tramvaja
Serbus
|
Uzimanje tekstova i fotografija
Sebus
Na početku ovog posta želim svima sretnu i uspješnu 2016.g
Ovaj post bu malo izvan okvira zamišljenog - o uzimanju mojih tekstova i fotografija. Ali i općenito drugim autorima.
Danas je pod normalno da se uzme nečiji rad i trud bez imenovanja stvarnog autora. Mnogi misle da sve kaj je na netu (fejsu pogotovo) je javno dostupno uzeti i objaviti pod svoje ime. Nije, zakon o autorskom pravu je jasan i govori da svako uzimanje nečijeg rada bez imenovanja autora je kršenje tog zakona i novčano je kažnjivo. Mislim da u ovo vreme besparice kad su plaće male, kad se nema dovoljno za osnovni život - veliki udarac na budžet.
Kada netko uzme nečiji rad - autor može napraviti screenshot i tužiti vas. Ako obrišete taj rad vi i dalje možete biti kažnjeni jer postoji dokaz da ste prekršili zakon te će se prema njemu voditi postupak. I ne vrede vam žalbe i izgovori jer ćete u svakom slučaju izgubiti. Svaki će autor dopustiti da podjelite njegov rad ali ako bute ga imenovali, ali će se svaki autor buniti ako ga ne potpišete a uzelite njegov rad i objavili pod svoje ime.
Uzimani su tekstovi s ovog bloga bez da su me naveli kao autora ili stavili link odakle su skinuli. Pa se desilo da mi je netko poslao mail sa tekstom uz napomenu - ovo je za tebe, ovo moraš pročitati .. A na kraju je taj tekst u mailu je moj.
Uzimani su teksovi pa prerađeni u žensko lice a cijeli tekst ostal isti.
Zakaj je ljudima teško potpisati onoga ko se potrudio oko svoje objave? Zakaj ljudi ne cijene nečiji rad i trud? A kaj je najsmješnije - ti koji uzimaju tuđe radove bez potpisa stvarnog autora žele i traže da se potpiše njih.
na samom vrhu ovog bloga u lijevom stupcu stoji stoji kako su tekstovi dozvoljeni za uzeti al uz imenovanje autora ili stavljanje linka na ovaj blog. Tako sam našao cijeli moj tekst s ovog bloga na jednom portalu bez mog potpisa i link ali je stavljen da je autot tog člaanka taj portal. Ironije - taj prtal ima isto to da se ne smiju uzimati članke bez imenovanja njih kao izvor.
Da ne duljim više
POTPISUJTE AUTORE KADA UZMETE NEČIJU FOTKU ILI TEKST. NE KOŠTA NIŠTA ALI VAS ISTO MOŽE PRESKUPO KOŠTATI.
Serbus do sljedećeg teksta :)
Ostajte dobro i najte kaj zameriti
Evo i jedna fotka da nebu prazan post
|
|
|