Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


Tko su Purgeri?

Servus svima :) Nadam se da ste mi ok. Danas bum pisal o jednoj riječi koja mnogima nešto znači - bilo ponos ili uvreda. Da, neki se danas uvrede na to kaj ga neko prozval purgerom (neko k je došo u Zg ali nije iz Zga). Il su svađi pa jedan misli uvrediti drugog pa mu uzvikuje "Šta je Purgeru" kao da mu lista sve po spisku. Meni je to smješno za slušati kak se ljudi svađaju i prepiru oko tog naziva. Al stvarno. Ja sam rođen u Zgarebu, mama je isto iz Zagreba a tata je Samoborac. Al ak me netko prozove purgerom samo zato kaj netko ne voli kontinetalce i Zagrebpčane - ja se nasmijem. Iako tzv "purgerska pravila" kažu kak mora vaš deda i baka bit rođeni u Zgu da bi vi bili pravi pravcati purger. Opet mi je i to glupo. Neki se nebu složili sa ovim al kaj morem, to je samo moje mišljenje. No dobro, da pojasnimo onima koji ne znaju kaj to znači.

Riječ pruger dolazi iz riječi njemačke BURGER - to znači građanin. Kako smo mi dost dugo bili pod njemačkim jezikom, naši su preci to prihvatili i primjenjivali i kao veliku većinu danas riječi koje upotrebljavamo (neke više, neke manje - a neke više i ne govorimo), sam kaj su očito neki krivo čuli pa nisu više koristili riječ BURGER nego PURGER. Jer su istozvučne riječi pa je moguće i krivo izgovaranje. Ko kad netko kaže sevus a netko serbus(objasnio sam u jendom postu riječ Servus). Ste kad otpjevali neku pjesmu pa vas je netko ispravljao da nije ta riječ nego neka druga - iako ste vi mislili kako je baš ta riječ :)

Tak da svi smo mi purgeri - tj burgeri. Pa i onaj iz Splita (bez uvrede), sam kaj je jasno da se neće nikog drugog tak zvat osim Zagrepčana. Pogotovo ne nekog Splićana jer bi valjda to bila uberteška uvreda. Kad me netko tak počne vređati - "čuj ti purgeru" :) - ko kaj sam već reko na početku meni je to stvarno smješno :). I hvala svima onima koji će me prozvati purgerom. Jer ako to znači nekog iz Zagreba - ja se time ponosim. Ponosim se kaj sam iz Zagreba :) I ko mi kaj more - osim kaj me more nabatinati - al i dalje bum ono kaj jesam :) tak da nije time nikaj riešil. Sam je ispal glup kaj udara nekog jel je iz Zagreba.

Toliko od mene za ovaj post. Nadam se da je bio zanimljiv. Ako je negdje vidite grešku ili mislite da je neka informacija kriva, slobodno mi javite na mail (vidi lijevi stupac na blogu) :)

Kaj velite (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom