06.01.2008., nedjelja

Prestajem konačno

Upravo je pušim, užvam u njoj i toplo, najtoplije se nadam da je i posljednja...
Nije mi prvi put. Drugi je.Prvi je očito bio neuspješan....a bila sam tako blizu....3 puna mjeseca!
Odluka je pala iako ovaj put mi se čini da nisam tako jaka kao prošli. Valjda iz razloga što znam što me čeka.
Zato i potreba za ovim blogom, da podsjećam samu sebe i osnažim kad mi bude trebalo.
Dakle, plan je slijedeći: 1. Ustajem u jutro i ne palim cigaretu uz kavu
I to je to! Ako uspijem s točkom br.1....samo tako nastavim dalje kroz dan.
Ima još nešto, uz ne pušenje ide puno papanja....e, to ne želim! Pa ću se nastojati i uporcijati i pokušati dokazati da prestankom pušenja ne mora čovjek (u ovom slučaju žena) dobiti na kilaži. Dokazati samo sebi jer mi ipak treba neki poticaj.
U 3 mjeseca mog nepušačkog staža mi je bilo super (naravno nakon prebrođene krize, ili točnije kriza) i glupa kao i većina onih koji počnu opet....zapalila tu jednu jedinu da vidim kako je...I bilo je odvratno! Ali to mi nije bilo dovoljno, nakon te jedne, došla je i slijedeća, pa slijedeća i mic po mic eto mene opet među pušačima.
Dakle, sada točno znam što ne smijem nikako napraviti, znam više nego prvi put, pa ćemo vidjeti.
Cijelo vrijeme apstinencije od cigareta imala sam neki dojam da živim u nekom iščekivanju.Čega? Pa čini mi se da sam čekala kad će završiti apstinencija :)
E, draga moja, držim ti fige da se zainatiš i konačno uspiješ!

- 01:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nema se tu puno za objašnjavati....ime govori sve
Pokušavam svako malo prestati pušiti, ali kako stvari stoje
očito je da samo pričam o tome....
I to je početak, jebi ga!

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr