...uWijek zadnja...

Napisano: 27.10.2007., subota

::za:: AnDrEU & pAlOmU::

eeee....ew i mene...i sad odma prelazim na stwar...owako ukratko...jucer...
jucer smo se poswađale...nas 3...i swe smo bile sjebane..ja protiw njih 2...
i sad smo to swe rijesile i swe je super...i nezelim da se to wise nikad dogodi...
...e sad bi ja nesta napisala njima....pa...


...owako...ono jucer nam stwarno nije tebalo...i nezelim da nam se to ponowi...
jel sada smatram samo was 2 najboljim prijateljicama i to je to...nezelim
da se ono jucer nikako vise dogodi jel bi umrla....ja sam se ponjela ko zadnja
budala prema wama...al jednostawno je tako ispalo i ja se nadam da wise nece...
jel ako smo sad izgubile helenu ja NEŽELIM i was...jel jedino u was imam
powijerenja i u nikog wise...jel ste wi bili samnom u swim losim i dobrim trenutcima
i tako ce i ostati...jel ja NEMOGU podnjet da smo poswađane....jednostawno nisam
nawikla
da nepricam s wama....i samo da znate jako was wolim i zelim da nastawimo
kao i prije ...da budemo uwijek skupa...i kad treba i kad netreba...jel jedino tad
se osijecam ispunjeno...nawikla sam na was...i jednostawno je tako...i nemogu ja to
sad promijenit....eto to bi bilo to...i morate was 2 znat da was najwise na swijetu
WOLIM..i tako se cit i ostat....dok mozemo....ljubim was....žiwjele.....