...uWijek zadnja...

Napisano: 20.10.2007., subota

...bwwwwwwaaa...

eee opet ja...a stas kjad je to samo moj blog pa samo mene i mozete cut....hihi....
e ew da wam mal pisem....sta se owak mal desawa....neam bas teme...mislim imam...
al......sad....ŠKOLA.....zwuci bezweze al nama nije 100% bilo.....MARKIRANJE....
mislim....nemos mi bit 8 raz i jos ni jednom markirat...strasno..owako...to je bio cetwrtak.....
i sad mi treali pisat test iz biologije....i sad narawno nebi mi bili mi da nenaprawimo
neko sranje....i stas i tak mi pitali cijeli raz oce ic s nama....da nas nejde samo
nekoliko i decki se slozili....((neki))...osim maslog wlatka i wedrana i nike....
i narawno kako sam mogla zaborawit i owe streberice...mirjana,martina....da ih
slucajno nebi mama & tata skuzili....jooooj...i sad mi osli i bilo takih sranja....
ma bilo nam je prejebeno....1. nismo znali dicemo....onda smo osli u esseker
i tamo u neku dworanu di se nesmije ic....onda mene i& palomu uwatio redar
ma picka...neam pojma sta je on....i tak mi sisli dolje i tak se jos malo zajebawali......
i sad idemo....zowu mirjana & martina...samo da wam kazemo NAJEBALI STE....
e pa reko ko jebe....jaka stwar....i narawno onima koji jos nikad u ziwotu nisu
markirali bio je to njima šok....hhhhh....i treamo dobit ukor...ma kad su se owi
uzjebali...iseeeee...pa to je trebalo snimat.....ksssssss....jos dođemo u skolu i raska
nam ni nezna za to....boše....i onda skuzila ma jadna nije se ni ussudila derat...
jadna....kake joj mi predstawe radimo neznamo ni sami oce preziwjet kraj skolske
godine....zubozubozubo....hihihi.....ugllll...et sad sam nest napisala jel stwarno neam pojma
sta sam wad drugo trebala pisat.....al nemogu wam ja opisat to sta smo mi naprawili....
ma ....to je trealo widit....PREDOBRO...aje idem jA sad ...ma neda mi se wise pisat.....
...aje ljUbIm wAs....pozz....ŽiWjElI.....I ocu comm ko i prosli put....zubozubo...