...uWijek zadnja...

Napisano: 05.10.2007., petak

° e al owo je stwarno jadno °

eee...ew i mene...nakon nekog wremena...sory onima kojima nisam comm....
nisam jednostawno stigla zbog nekih sranja...ma ugl....da sad neserem wise
ono nebitno...ma nadoknadit cu ja to...e sad...owak ...ZENSKE S JUGA....
sami ste mogli skontat po commentarima da smo se nest radi nekih gluposti
zakacile...ma uzas...i sad bi se trebale ic tuc....pssss....al to je mal glupo nismo
ni pricale ni nist...a stwarno smo se zakacile bezweze...jbg...bilo bi super da smo
ostale s njima okk..al nismo cak ni to uspjele...bas jebeno...i sad bi trebale
ic pricat s njima da rijesimo to sranje koje smo naprawile....i upropastile njima
zadnji dan exx...a i nama nisu bili bas najbolji...s bas smo budale....zubo...ko i inace....
a sta da wise kazem...ja ocu da to wise rijesimo...jel nikako newolim kad mi neko
sere a ja sutim...nisam takwa i gotowo...nemoze to tak bit...al kad wam kazem da
smo se bas bezweze al jebeno pokacile hmmmmmm....neznam sta da wise pisem....
ode ja sad...i ja se nadam da cu uspjet nadoknadit one nenapisane comm nekima....
ma ocu ocu...aje ode ja sad...ocu opet punno comm....LJUBIM WAS...žIwJeLi.....fino...



...P.S....jeee danas nemamo skole...aaaa....užiwancija....a ni u ponn.....uhh....