...uWijek zadnja...

Napisano: 27.09.2007., četvrtak

...sta da KAŽem...

eee....ew i mene mal za promjenu...nisam isla owih dana po blogovima...cudo..hihi...
nije mi se bas dalo...zubo...hihi...ew ja sad dosla iz skooooole...bleeeeee...pokisla
ko konj...jebiga...owo jebeno wrijeme...ahhhh...ew da mal napisem nest....hmmmmmmmmmm.....
sad je swe OKK...sredile stwAR sa wendy...a posto smo se zakacile i sa....owaj pa.......
helenom...hihihehehhaaha...sad smo i to sredile...zubo....jeeeee...ew ma sra da pisem...neam
pojma...budale ko i inace...sad jos mal pa gore...odlicno nam je sad u skooooli....koliko god to
zwucalo cudno...da da da ....jap....ew sad mal cekamo a dino (16) dođe u osijek ....
iz swoje selendre....hihi....sala...brođanaca...a wald ce doc owih dana...ma oce oce...
i tak...ew owe nase budale iz raz i owe iz a...oceju se tuc sa d.g.o....a budale...
sam prawe sranja...a kad ih neko spici....jooooj...a neam pojma sta da stwarno pisem...neda mi se
nista owih dana...koda sam umrla...jooj...aj ja was sad mal napustam...i da morate mi widit nowe
slikice koje sam stawila .....od nas...ma widit cete...bas su mi kjuuuut...aje odo ja sad.......
cak i mal comm nekima...kojima se sjetim....LJUBIM WAS...žIwJeLi...kisssssssss....zubozubo...