...uWijek zadnja...

Napisano: 08.09.2007., subota

ewo i mi se wratili...XD...

allllooooo....pa ewo i mene....ja se wratila sa exx....ma sta da wam kazem ....bilo je....
PREDOBRO....jooooj....sta bi dala da sam joooos tamo...sta bi dala...((a sta nebi))...
joooj...ewo da wam malo pricam...ofako....wec 1. dan soba nam je bila zatrpana
deckima i curama iz tina ujewica...uglll...sad swi redom simpaticni decki & "cure"...
i sad dosle neke zenske do nas i kao nasi se decki zanimaju za was...
ma onak zubo...i tak istu wece neki su bili kod nas u sobi do 4 ujutro...
ajd...i sad tak cijelo wrijeme...i mi tak postale dobre s neka 4 lika....i mi
imale problema s nekim curama....neka sranja se desi8la ...uggllll...nije bitno....
i sad se ines zakacila sa nekim curama i potukle se njih 2...joj...a bilo je swakakih sranja...
uffff...al nea weze bilo nam je PREDOBRO...i tak...da nenabrajam ostatak jel mi se bas i neda...
bas nam je bilo super...samo sta je nastawnik bio odma ispod nas...jooj...
aje odo sad ja....ma neda mi se wise pisat...ma i owo je prawise...zubozubo...hihi...
i tak....aje LJUBIM WAS...žIwJeLi...((i mal mi comm za owo sta sam napisala))....fino