...uWijek zadnja...

Napisano: 31.08.2007., petak

°°PoSt pRiJe eX°°

efo ga...ja sad moram napisat 1 post prije ex....ofako....ofako...ofako....
...idemo sutra ((subota)) na ex...jbt..moram se dic u 5 sat...ujutro....
ajme ko ce se tako rano dic...moja mama bokte...jooooooj......kako ce nam bit
jebeno...ma predobro cemo se prowest....i sad...pošto helena nejde .....a trebali
smo u sobi bit ja & wendy & helena....i sad.....kontamo si da ce nam utrpat nekog...jooooj...
ako su sobe za 3...a ako su sobe za 4...onda.....((a 100% jesu , jel nam je legica rekla da je
ona tamo bila))...onda cemo bit ja & wendy & ines & iwana.....jooooooooj...kako ce nam bit lodo....
widili smo se mi s njima jucer i swe smo se wec dogg.......ines ce nosit mal kAzetofon...i takk......
ma bice loooodnica.....i sad me nece bit 5 dana...aha...wi cete prwa 4 dana trunit u skoli a mi na ex...
zubozubozubozubo...joooooooj...ma jedwa cekam...a ja hocu da mi wi mal comm....mislim dok sam ja tamo....
i ladim swoje dupe u moru....a wi u ucionicama....na nekim mutawim twrdim , drwenim stolicama.....zubozubozubo...
hihihi....aje odo sad ja.....ugglll...pozelite mi sretan put....dada....hwala hwala.....i aje wi mi uziwajte...
poZz swima ....i napisem wam ja post kad se budem wratila......
.........ljubim was.........ŽIWJELI............zubozubozubozubozubo.....hihi......