...uWijek zadnja...

Napisano: 29.08.2007., srijeda

°MoJ 1. NoRmAlNi pOsT°

E OWAKO.....kontate i sami da ono nije bio normalni post...psssssssssssSSSSS...
neg owak nest bezweze da mal nest napisem....
a ja newjerujem jos su mi ljudi i comm...tnx....ewo sad 1 normalni post....
owako.............owako.........owako..........owako..........owako........
JOOOOJ...jos malo pa skola...jebo joj pas mater....a mi u subotu na exkurziju.... ....
yyyyupyyyyy...tako je jebeno brzo proletilo....al nea weze.....mal mi je cudno wec pisat post....
tj.mal mi je brzo...al aj....widim da dolje ima dosta comm.....a sad necu pisat neko wrijeme...pa tak....
jooooj...sad cijeli tjedan ce bit neki koncerti na trgu...pa jos i na to da idem...joooj...bile mi prekjucer...ja & wendy &
iwana & barbara...bas nam je bilo loooooooodo....bile mi neko wrijme sa dejanom & andrao & marijom....i tak se mal i
s njima sprdali i tak...i onda osle kuc barbara & iwana...i sad ostale ja & wendy...i mi osle prosetat....i ona menii prica...
kako su se ona & barbara upoznale malo prije ((kad du osle setat))s nekim likowima...i sad andrea nebi bila andrea da
ih nepocne trazit...i mi njih nasli i ja si kontam da smi se ja & iwana upoznale s njima dan prije...i tak sad mi bile mal tam s njima...
neki looođaci...zubozubozubo...a lega ima i dobrih...uffff.....i tak juce nas uwatila kisa wani....ja trcala kuc ko majmun...
((nekontam zast sam napisala owo ko..pa ja jesam majmun...psssss))....i tak...aje ja bi mogla polako...
LJUBIM WAS SWE....žiwjeli...