Mladi i ne više slobodni

SAMO U PROLAZU.......

Evo vam ja samo u prolazu,dosadno mi je pa sam skinula neke slike-pogledajte:::
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

09.04.2006. u 15:19 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

NeŠtO o MeNi!1

ime:mater ga dodjelila po ujaku mati koji je preminuo.....................matea
škola:pa naravno najjadnija škola u zadru......Petar Preradović
godine:mlado....mlado.......13
volim:rock&metal
,prijatelje,praznike,sprdanje
mrzim:školu,narodnjake,rap,matematiku,jednu ogromnu retardiranu kravu koja se zove i preziva isto kao i ja
najbolji frendovi:stoja,martin,fićo i luce
najbolji neprijatelji:luce b.,sara,ivona,papiga,josipa, i cili 7.d iz moje škole osim dina,felixa i renate
popizdim na:materino blebetanje,ogovaranja,laži,narodnjake,kad me netko zeza za bivšu simpatiju
obožavam kad:kad mater nije doma,izlaženje sa stojom i raketarima
najviše volim:sidit u tiffaniya piti kolu i igrati biljar sa frendovima
najviše mrzim:kad marijo (rački) počne srat da mu se puši trava a mi je nemamo,dva razmažena derišta ivona&sara

Free Counters
Free Counters

pjesme jedne od dviju najboljih grupa

Durch den Monsun/Kroz Monsun

Prozor se više ne otvara
Unutra je sve puno tebe i prazno
i ispred mene se gasi posljednja svijeća
Čekam već čitavu vječnost
Da,konačno je vrijeme
Vani se skupljaju crni oblaci
Moram kroz monsun
Van svijeta
Na kraj vremena
Sve dok kiša više ne padne
Protiv nevremena
Duž ponora
I kada više ne mogu
mislim na to da ćemo
naletjeti jedno na drugo
Kroz monsun
Tada će sve biti dobro mene
Polumjesec nestaje ispred
Dok je još upravo bio kod tebe
I ako održi što mi je
zaista obećao
Znam,
da te mogu pronaći
Čujem tvoje ime u orkanu
Još više u to vjerujem,vjerovati
ne mogu
Moram kroz monsun
Van svijeta
Na kraj vremena
Sve dok kiša više ne padne
Protiv nevremena
Duž ponora
I kada više ne mogu
mislim na to da ćemo
naletjeti jedno na drugo
Jer nas više ništa
ne može zadržati
Hey!-Hey!
Borim se sa moćima
Iza ovih vrata
Porazit ću ih
I onda će me odvesti k tebi
I onda će sve biti u redu
I onda će sve biti u redu
Bit će sve u redu
Sve u redu
Moram kroz monsun
Van svijeta
Na kraj vremena
Sve dok kiša više ne padne
Protiv nevremena
Duž ponora
i kada više ne mogu
mislim na to da ćemo
naletjeti jedno na drugo
Jer nas više ništa
ne može zadržati
Kroz monsun
Kroz monsun
Onda će sve biti u redu
Kroz monsun
Onda će sve biti u redu

evo pisma druge od dvi najbolje grupe

I am a man who walks alone
And when I'm walking a dark road
At night or strolling through the park

When the light begins to change
I sometimes feel a little strange
A little anxious when it's dark.

Fear of the dark,fear of the dark
I have constant fear that something's always near
Fear of the dark,fear of the dark
I have a phobia that someone's always there

Have you run your fingers down the wall
And have you felt your neck skin crawl
When you're searching for the light ?
Sometimes when you're scared to take a look
At the corner of the room
You've sensed that something's watching you.

Have you ever been alone at night
Thought you heard footsteps behind
And turned around and no-one's there ?
And as you quicken up your pace
You find it hard to look again
Because you're sure there's someone there

Watching horror films the night before
Debating witches and folklore
The unknown troubles on your mind
Maybe your mind is playing tricks
You sense,and suddenly eyes fix
On dancing shadows from behind.

Fear of the dark, fear of the dark
I have a constant fear that something's always near
Fear of the dark, fear of the dark
I have a phobia that someone's always there.

When I'm walking a dark road
I am a man who walks alone