Rezltati prvog polufinala Eurosonga 2017.

srijeda, 10.05.2017.

Današnji post kasni zbog raznih obaveza, ali nadam se da nećete zamjeriti. sretan

Rezultati prvog polufinala Eurosonga 2017. zadovoljavajući su 80%, barem za mene. Dakle, za 8 zemalja koje su uspjele uči u završnicu sam to i očekivao, za velik dio njih prolazak sam htio, dok me neprolazak jedne, da se tako izrazim - pravog i jedinog glazbenog masterpiecea na ovogodišnjem natjecanju - neugodno iznenadio. U ovome postu postaviti ću same nastupe koje smo vidjeli sinoć. Krenimo redom.

U Grand finale su ušle, redosljedom slučajnog odabira, 10 zemalja sa najboljim rezultatom, a to su:

1. MOLDOVA



2. AZERBAIJAN



3. GRČKA



4. ŠVEDSKA



5. POTRUGAL



6. POLJSKA



7. ARMENIJA



8. AUSTRALIJA



9. CIPAR



10. BELGIJA




Što se tiče samog natjecanja, na očigled je da je ono po kvaliteti jedno od najlošijih u zadnjih par godina. Drugo, kadriranje nije odrađeno kako treba pa svi nastupi ne uspijevaju zaokupiti pažnju gledatelja. Treće, prema mom skromnom mišljenu, Grčka, Cipar i Belgija nisu zaslužili finale. Grčka jer mi je pjesma živi užas koji nikada ne bih slušao, Cipar samo iz razloga jer je kopija puno bolje pjesme Human, a Belgijsku pjesmu izrazito volim, ali se Blanche toliko uplašila da sinoćnji nastup nije uopće bio na razini. Umjesto njih troje očekivao sam prolazak Slovenije koja je izvrsnim scenskim nastupom, možda čak i najboljim sinoć, zasigurno finale zaslužila, Island čiju pjesmu obožavam, ali nastup ju je razvodnio i nije polučila uspjeh, iako je finale više zaslužila od prve tri spomenute pjesme; i, naravno, Finska, koja je najveći tragičar večeri, s obzirom da je pjesma Blackbird Norme John najumjetničkija i uz Portugalsku, najljepša pjesma ove godine.

Kako ste Vi zadovoljni raspletom događaja?





Oznake: eurosong 2017

<< Arhiva >>