cetnik d.o.o

nedjelja, 23.12.2007.

DJ..............DJ KRMAK.....................

EVO LJUDI OVO VAM JE MOJ OMILJENI DJ: DJ KRMAK + SLIPKNOT- aRMANI!!!
UŽIVAJTE ILI NE.

23.12.2007. u 17:58 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Narode !!! Znam blog mi je glup ali isplati ga se pregledati. I nemojte se prepasti

O meni

Bok ja sam Armano zvani Maky rođen 27.5.1994.god u Albaniji smijehsmijeh šala mala u Sisku naravno idem u oš"Braća Bobetko" volim sve osim maminog kelja bljak naježio sam se.najbolji frendovi su mi Patrik (Pach, Patricija), Dino (Dinko, Filipinko), Antonio (Toni, Tonči), Anel (Veseljko, Angelina), Lucija ( Lucy,Tenstar), Karla (Karlita, Karolina). Nisam zgodan neg sam ružan (malo puno ružan) naškodio mi sumpor u Željezari smijehsmijehsmijehsmijeh . I da zaboravio sam svog naj boljeg prijatelja od svih Franjo (Francky,Frenkia). ljudi znam glup mi je blog ali molim komentišajte, treniram odbojku ali počet ću trenirat košarku zato jer ljudi kažu da sam dobar u košarci, nisam umišljen jer da jesam pisao bi da sam zgodan što nisam, imam 5 brata i 7 sestara smijehsmijeh. Šalim se ja sam jedinac, živim u ulici K.Trpimira 4, prezivam se _ _ _ _ _.Eee ko zna neka zna. Aj ciao !!!!! i još nešto nemojte zaboravit komentirsat!!!!smijehsmijehwavewavewavewave

headbang Ja sam muslimanheadbang
headbang Da nebi mislili da sam Č_ _ _ _ _headbang

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Živ da si bratko

Image and video hosting by TinyPic

The best player in the NBA

Image and video hosting by TinyPic

1.mjesto...

Image and video hosting by TinyPic

moj rodni grad.

Image and video hosting by TinyPic

Jaaaa.....
Image and video hosting by TinyPic

Enjoy my...
Image and video hosting by TinyPic

50cent feat. The Game- This Is How We Do


Free Music

Free Music



Free Music

Još mojih slika:
http://s2.ba.bitefight.org/c.php?uid=82423