< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


I believe in me/I don't

DIZAJN BY PiVa I BaNaNa =)

Opis bloga

On je prekrasan...on je božanstven on je jedan i jedini ZAC EFRON....ovaj je blog posvećen njemu
Evo nekoliko Interviewa







Ako imate vi kakvu želju u vezi Zaca ili Vanesse.....
ostavite mi kom...ili mi pošaljite mail:
marija007bj@hotmail.com

Linkovi

Za otvaranje blogova u linkovima samo kliknite na sličicu
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Zac Efron
Zacova web stranica

US5
super blog od US5

Vanessa Hudgens
super blog o Zacovoj dragoj Vanessi

High school musical
Super blog o filmu High school musical

*Marija* :) ;)
Moj novi blog (o meni) obavezno svrati

Zac Efron

IME: Zachary David Alexander Efron
NADIMAK: Zefron, Zacquisha
DATUM ROĐENJA: 18.listopad 1987.
MJESTO ROĐENJA:San Luis Obispo,
Kalifornija, SAD
OBITELJ: Mama Starl, tata David,
mlađi brat Dyland
NAJ PIĆE: Mlijeko
NAJ HRANA:Japanska kuhinja
NAJ BEND: COLDPLAY
NAJ PREDMET U ŠKOLI:
Engleski i kemija
VISINA: 175 CM





O meni:

Ime: Marija
Prezime: Nije važno
Datum rođenja: 20.04.1992.
Škola: Medicinska
Naj piće: sok i mlijeko (baš kao Zacu)
Naj hrana: Pizza
Naj bend: US5
Naj pjevačica: Britney Spears
Naj pjevač:Zac Efron
Naj glumica: Vanessa Hudgens
Naj glumac: Zac Efron
Naj film: HIGH SCHOOL MUSICAL,crossroads

ako imate kakvo pitanje savijet ili bilo što slobodno me pitajte:
moj mail je: marija007bj@hotmail.com




petak, 11.07.2008.

Zac & Vanessa

Evo mene.....znate da ja baš nemam vremena za pisat postove tako da..... no evo vam sada nekih videa ... =) slike dodam kasnije


MTV MOVIE AWARDS



Pobjeda Zaca na MTV-u



ajd moram gibat....
Uskoro ću i novosti napisat....

zzzzzz

Uživajte mi,
M*a*r*i*j*a =) :) ;)



| Say a word (90) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.