5,4,3,2,..

danas je bio i predzadnji dan škole! zadnji dan u kojem se nije osjećala ona tuga jer se rastajemo! previše smo se naviknuli na to da smo skupa u tim jadnim učionicama da bi dok god smo u njima osjetili da je gotovo!jučer sam oko pol osam 8 došla s maturalca! moram priznat da je bilo super! možda je i moglo bit malo bolje al sam sve u svemu jako zadovoljna! krenuli smo u subotu u 7! isprva smo svi bili pospani i nezainteresirani ali se oko 9 sve promjenilo. počeli smo se ludo zabavljati! shvatila sam da je ljepota ništa ak si dosadan! moji dečki iz razredna većinom nisu baš neki komadi al su toliko smješni i zabavni da je to za poludit! tolko sam se smijala i smijala i smijala i smijala....... i smijala i smijala da sam svko malo brisala suze kolko sam plakala od smjeha! smijala sam im se skoro ak ne i onoliko kolko sam se smijala jopiju na moru! matko je bacal takve gluposti da iako su fore tak jadne jednostavno se moraš smijati! na benziskoj su kupili klik pa smo se ok toga zajebavali do bola evo ovo je scena Free Image Hosting at www.ImageShack.us kasnije se smijanje samo nastavilo i ja sam u par navrata skoro popišala u gaće! stali smo na krki i išli smo u razgledavanje! bilo je zbilja prekrasno iako mi nije prvi put da sam tam! svima nam je bilo vruće jer je u zagrebu bilo zima pa smo se toplije obukli! tam sam se po ne znam koji put uvjerila da je hrvatska jedna od najljepših zemalja svijeta!ovo smo većina curka iz 8.a koje su bile na maturalcu i naravno raska! Free Image Hosting at www.ImageShack.us išli smo i u šibenik al smo svi bili nezainteresirani jer smo jedva čekali da se smjestimo u hotelu i malo bar odmorimo! kad smo došli imali smo kaj za vidjet, hotel je bio mrak!!!! nisam mogla vjerovat da su i nama bar jednom u životu priuštili tako dobar hotel! isprva sam trebala spavat u sobi s kačm i sabom jer su sobe trokrevetne pa preko dana otić do svojih cura al je nakraju nekak ipak uspjelo da spavam kod petre, matee i furde! imali smo telku, klimu i telefon ! kaj je najbolje tam sam imala satelit i normalno mtv a doma ga nemama! sramota! telefon smo besplatno koristili za zvanja iz sobe u sobu ali van hotela je bilo plačanje, tak da smo se stalno zivkali!otišli smo na plažu i ja sam se naravno morala okupat iako je more ćak i za mene starog morskog vuka bila hladna.večera je bila u osam i hrana je bila super osim juha koje su redovito svaki put i u hotelu i bilo gdje drugdje bile jednostavno nejestive! navečer smo bili u disku do oko pol 1! ak se to uopće mogo nazvat disko! neka štala koja je inaće kafić tak da smo jedva čekali da se vratimo! puštali su uglavnom tehno i u navratima sreće smo dobili i koju normalnu hajdmo reć noviju pjesmu! zamislite si da kad pod noviju mislim na candy shop...bangkad smo se vratili morali smo izravno u sobe i tam smo morali bit do jutra jer su sve raske sjedile u hodniku u kojoj je bila naša škola do 54 ujutro kad su zaključale sve sobe!!! poludjet smo htjeli! mi smo u sobi ludovale do 4 i nakon toga zaspale i zbudila nas je raska u 7! poslje dručka smo išli na kornate! isprva je bilo ok ali malo je zahladilo, počelo je puhat a i brodom smo išli pa smo se smrznuli!kao smo trebali gledat kornate al smo svi bili previše smrznuti za takve "akcije" ! vozili smo se više od 3 i pol sata kad smo stali na jednom od otoka gdje smo ručali i sunčali se i mogli smo se i okupat kaj mnogi i jesu al sam ja radje pričekala jezero na koje smo išli kasnije koje je bilo na parku prirode teleščica! tam je bilo ful toplija voda i većina se kupala naravno i ja! iako me glupi mario cijelo vrijeme pokušo skinut!kasnije smo opet na brod i vozili se natrag! molili smo dragog Boga da nejdemo nikud navečer nego nek nas ostave u hotelu i da se zezamo po sobama! na kraju je skoro tak i bilo! samo kaj smo prije tog otišli u biograd prošetat, dobili nekih sat vremena slobodno za sladoled i kupnju iako je bila nedelja navečer!! kad smo se vratili dobili smo dopust da se dogovorimo po sobama di već hoćemo ić i tam smo dobili dopust do pola jedan! mi smo bili kod dečki, došli su i skoro svi akači osim sabe i kače po običaju! bilo nam je ludo! zabavljali smo se tak dobro kak ni u snu ne bi pomislila! pred 2 sata me zvala petra i skoro smo se obje plakale od jada a sad mi je odjednom tak ludo! igrali smo prvo siši-puši! to je kad sišeš komat papira i idući ga mora usisat bez da mu padne! prekinuli smo nakon kaj su se furda i petra poljubile u usta jel im je slučajno pao papir ! kasnije smo igrali bocu istine koja je inače jadna al je tad bila suuuper! došlo je i tih pol 1 i morali smo u sobe u kojima su nas ponovno zaključali! mi smo se zezale još i duže nego predhodni dan i radile gluposti! čak smo se i u gaće popišale al neću reć tko! evo jedne slike iz sobe s mojim drugaricama koje obožavam! Free Image Hosting at www.ImageShack.us ujutro je bilo opet rano buđenjekoje nas je ubilo! išli smo u zadar i borik gdje smo jeli i kupali se i nakon toga za zagreb.. u busu je na povratku bilo luđe od dolaska, ak je to uopće moguće! ja i petra smo plesale i izvađale takve gluposti da je to za poludit!još prije karlovca meni i furdi se tak počelo pišat da smo na branimirovoj već počele plakat kolko je boljelo! na svu sreću stigli smo do škole suhe! sad kad sam se vratila u biti kužim kolko nam je dobro bilo! borik me podsjećo na prošlo ljeto pa si možete zamislit kolko mi je bilo dobro..... evo još par slika s maturalca Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

13.06.2006. u 18:21 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

sve u svemu ovaj će blog bit pun Image Hosted by ImageShack.us

posjetite...

Image Hosted by ImageShack.us
pivnica
marac
mala princeza
lilo
jopi
dee dee
majkee
favola
chelsea
dinamo

Image Hosted by ImageShack.us

citiram drugove koji pokazaše znatno veću pamet od mene u samo 1 rečenici

"Ljubav je najbolji učitelj." - latinske poslovice
"U pušenju ima zlobne neugodnosti i drske asocijalnosti. Pušaći zagađuju zrak nadaleko i naširoko i guše svaku časnu osobu koja nije u stanju u svoju obranu i sama pušiti." - Goethe
Image Hosted by ImageShack.us
"Ko želi zgrabiti sreću mora izgledati kao budala a postupati kao mudrac." - njemačke poslovice
"Ništa tako ne ponizuje čovjeka koliko to što vidi da budale uspijevaju u stvarima u kome je on doživio neuspjeh." - Gustave Flaubert
"Kada ne bi bilo žena, dijamant bi bio samo običan kamenčić!" - Victor Hugo
"Gentleman štiti ženu tako dugo dok nije s njom nasamo." - Benicio Del Toro
"Mladost imamo da bi činili gluposti, a starost da bi za tim glupostima žalili!" - Honoré de Balzac
"Samo su dvije stvari na svijetu beskonačne, svemir i ljudska glupost, samo što za svemir još nismo sigurni." - Albert Einstein
"Svaka inteligentnija vrsta humora započinje time da čovjek samoga sebe ne shvaća ozbiljno." - Hermann Hesse
"Svi ljudi bivaju u svojim nadama razočarani, u svojim iščekivanjima prevareni." - Goethe
"Boca i karte zastave su siromaštva." - talijanske poslovice
"Krv vojnika učinila je vođe slavnima." - Ivan Mažuranić
"Laž je - religija robova i gospodara. Istina je - bog slobodna čovjeka."- Maksim Gorki
"Ljepota je dubine površine." -Friedrich Hebbel
"Svaka smjela ideja u početku izgleda kao ludost." - Goethe
"Mir i spokojstvo, jedina su dobra i najveće dostojanstvo skromnih i bezimenih ljudi." - Ivo Andrić
"Mladost je sretno doba u kome čovjek počinje da vjeruje u sebe, a još nije prestao da vjeruje drugima." - Ivo Andrić
"Potrebni su ti i neprijatelj i prijatelj da te rane u srce; jedan da te kleveće, a drugi da ti to javi." - Mark Twain
"Sretnim nazivam onoga koji, da bi uživao, ne mora činiti nepravdu, a da postupa pravedno, ne mora se odricati." - Friedrich von Schiller
"Čista savjest ne boji se kucanja noću." - kineske poslovice
"Ima osmijeha gorih od suza." - Ivan Sergejevič Turgenjev
"Ništa tako ne nalikuje luđaku kao pijanac." - latinske poslovice
"Ne budite ravnodušni jer je ravnodušnost smrtonosna za ljudsku dušu." - Maksim Gorki
"Prvih dana Bog je stvorio ženu, a zbog njenog zadovoljstva ružu." - Victor Hugo
"Ime nije ništa; ono što nazivamo ružom, slatko bi mirisalo i s drugim imenom" - William Shakespeare
"Nema na svijetu ničeg poput vjernosti udate žene. To je stvar o kojoj ni jedan oženjeni muškarac ništa ne zna."- Oscar Wilde
"Ne zavodi čovjeka samo ljepota tijela, isto tako može ga zavesti i ljepota duha." - kineske poslovice
"Čuda se ne događaju u suprotnosti s prirodom, nego samo s onim što im podrazumijevamo pod prirodom." - Aurelije Augustin
"Što je čovjek okusio više gorčine, to žešće čezne za slatkim." - Maksim Gorki
"Onome koji umije da čeka, s vremenom sve dolazi." - francuske poslovice
"Ko uči na tuđim greškama, štedi vlastitu školarinu." - njemačke poslovice
"Jedna od meni velikih zagonetki jest činjenica da žena na svoje noge može izliti vrući vosak, iščupati dlačice iz korijena i još uvijek se bojati pauka."
"Mlada žena ima sve iskustvo starije žene, i svu radoznalost i ležernost djevojčice."
"Lijepa se žena sviđa očima, dobra žena sviđa se srcu; jedna je dragulj, druga riznica."
"Kad se lijepa žena smije, novčanik plače."
"Ljubav ženama daje duha, a muškarcima ga oduzima."
"Žena bez časti nikada nije ni bila lijepa."
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
DOKAZ DA JE PLAVA BOJA
POBJEDNIČKA BOJA

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us