Slikice :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMMeNtArI Da/nE

design by: maLLa k!k@

Opis bloga

Tele2-bla bla

Slušam: rap/hip-hop

Kakva sam ja??

Jedna weelika curica...nije mi nešto lijepo u zhivotu,
ali ni ružno!!Obozhavam sk8 i sve što je vezano za nj-
ega...To bi bilo sve za sada,ako imate nešto za pitati
jawite se na natasa.kusec@hotmail.com!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Supach blogthumbup
Elena
Zakonn-posjetite genijalku
Posjetite-dobra cura


O meni...
Ime:Natasa(moje pravo ime)
Prezime:imam
Razred:7c
Godine:13
Datum rođenja:7.10
Grad u kojem živim:Zagreb the best
Klub za koji navijam:Dinamo
Horoskopski znak:vaga
Naj serija:Zakon braće
Naj film:Peh do daske
Naj piće:cola
Naj jelo:tortollininjami
Od muzike slusam najvise:Enriqi Iglesias,Rihanna,
Beyonce,Pink,Evanscence

Volim:pjevati,plesati,zabavljati se,tulume,Dinamo
iskrenost,slušati mjuzu,igrati belu...i još mnogo toga

Nevolim:dosadne i glupe ljude,ulizivalice,svađu,
"kad mi netko soli pamet",školu-naravnoyes i to je to..!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic










petak, 03.08.2007.

3.dio

I on se meni svidio.Malo smo pričali rekao je da se zove Berislav,ide u 8r. Trenira nogomet,sportski je tip..itd.Dao mi je svoj broj moba ako ću željeti još koji put izaći sa njim van.I ja sam njemu također.Pozdravili smo se i otišli svako svojim putem.Došla sam kući negdje oko četiri i petnaest,mama me pitala šta smo radile tako dugo?Rekla sam da smo igrale monopoli.Brzo sam pobijegla u sobu napisati zadaću i učiti sutra za povijest.Bila sma žalosna što ovo nemogu ispričati Maji jer smo bile posvađane,a i mislila sam si da me nebi slušala.Povijest sam naštrebala za pet tako da ako pita znam sve.Tata je iz trgovine donio nešto jela i pića.Za nekoliko dana je opet morao na putovanje.Joj baš šteta!!Išla sam ranije spavati kako bih se ujutro mogla probuditi,cijeli sam tjedan imala školu ujutro.Spremila sam navečer sve knjige.U deset sati zvala me Petra,naravno probudila me ali sam se pravila da sam bila budna.Pitala me jel hoću da dođe po mene da idmeo zajedno u školu?Rekla sam da može i da dođe ranije da možemo popričat.Razmišljala sam da joj kažem to za Berislava ili ne.Velika je tračarica,neznam bojim se ,ali ipak ću joj reći pod tajnu.Nadam se da neće nikom reći!Poslije škole sam se dogovorila sa Tamarom da odemo u grad,trebam se kupiti neku torbicu.Dobila sam džeparac,našla sma ga ujutro na stolu.Na vratima se začulo zvono,to ej sigurno Petra pomislila sam.No kad sam otvorila vrata ispred njih je stajao ni manje ni više nego Berislav.Izašla sam pred vrata a on je držao jednu lijepu čokoladu,dao mi ju je.Nisma znala što da kažem,a udaljini sam vidjela Petru.Zapitao me šta se dogodilo.Šapnula sam mu d aovo nije bilo u planu da mi dolazi Petra i da je vidim.Rekao je da ćemo reć da smo frendovi.Petra je došla trčeći.Upoznala sam ju sa Berislavom,pričali su ispred vrata dok sam ja odjurila u sobu po školsku torbu i pozdravila mamu.Izašla sam van do njih i zalupila vrata.Svi troje sa smješkom na licu smo krenuli do škole.Pričali smo se i smijali i zabavljali.Kada smo došli pred školu otišao je svojoj ekipi.Ja sam ostala sa Petrom čekajući Tamaru da dođe.Miroslav je stajao sa svojom ekipom ,a Maja sama sjedila na klupici i promatrala ga.Došla sam do nje i rekla oprosti te ju zamolila za oprost.Pomirile smo se,a i Petra joj se ispričala jer joj je jučer psovala.Sve smo se razveselile i sjele na klupicu.Otvorila sam čokoladu koju mi je dao Berislav i zajedno smo je pojele.Maja me pitala ko je samnom išao u školu,koji je to dečko?Pred Petrom sam rekla frend ali sam joj namignula.Zvonilo je za sat,imali smo hrvatski.Nije ništa pitala,učili smo novo gradivo.Maja me pod odmorom uhvatila i pitala:Što se događa sa tim tipom Berislavom i s tobom.Rekla sam: lagala sam Petri da smo ja i on smo zajedno.U tom trenutko Petra je izletila iz wc-a i rekla:A tako značiiiii!!Lagala si mi!!.Maja i ja smo se samo pogledale.Berislav je išao u susjedni (b) razred.Petra i ja više nismo bile frendice.Lagala sam joj samo zato što je velika brbljavica.Osmislila je osvetu rekla mi je pod odmrom,ali mislila sam da se zeza i da me samo hoće uplašiti.Poslije škole nazvala sam Berislava,dogovorili smo se da idemo zajedno malo van.Ići ćemo do nekog restorana.Baš me zanima kakav je!!Našli smo se kod putića za školu.Stvarno je bio super,dobar,pažljiv,umiljat,pametan,mogla bih nabrajati do sutra...Počelo mi je biti hladno,lagani vjetar je počeo puhati,a ja sam samo imala vestu i majicu ispod nje.Privila sam se bliže Berislavu dok smo hodali i on je mene zagrlio.Polako mi je počelo biti toplije.I evo nas napokon stigli smo.Taj ogromni „dvorac“ nikada takvo što nisam vidjela.Bio je plavo-žute boje i veliki,napravljen kao u obliku „lopte“.Berislav i ja sjeli smo kod prekrasnog zelenog cvjeta!Bio je kraj prozora na katu.Pričali smo o svemu:stranim jezicima,dogovarali se gdje bi mogli sutra,o školskom plesu koji će biti na kraju godine samo za osmaše...Mislila sam da idemo poslije škole,ali rekao je da ima nogomet(to ipak nije mogao propustiti,svoj najdraži sport)!Rekla sam mu da se i ja planiram upisati u nešto,recimo u ples pa bi mogli zajedno pohađati i zajedno ići na njega.Zainteresirao se i obećao da će potražiti nešto na šta bi išli skupa.Joooj!Već je bilo tri sata,a ja ništa nisam mami rekla.Rekla sam Berislavu da krenemo.Ručak je bio stvarno fin,jeli smo lazanje sa mesom.Požurili smo se doma,prije nego smo se približili vratima moje kuće rekao je da stanem.Približio usne i poljubio me u obraz.Nakon toga sam ga pozdravila i nastavila do kuće.Što li ću za Boga miloga sad smisliti mami.Ušla sam,ali na moje veliko iznenađenje nije nikoga bilo.Gdje su li sad??Nisu me valjda otišli tražiti??U jednom trenutku vrata se otvoriše.Mama sva umorna baca se na krevet,a tata za njom.Pitala sam:Gdje ste vi?Oni su mi se ispričali što sam cijelo popodne bila „sama“ imali su puno posla.Rekla sam da sam bila doma cijelo vrijeme.Pitali su me što sam radila?Pažljivo sam smislila odgovor:malo sam učila,slušala mjuzu.Nebrinite sve ok,prihvaćam ispriku.Mama me zagrlila,a tata poljubio u obraz.Otišla sam u sobu i sama se sebi smijala,znam da nije dobro lagati,ali što da radim...?Znate onu izreku, učili smo je iz povijesti:Tempora mutantur et nos mutamur in illis.(Vremena se mijenjaju,i mi se mjenjamo s njima.)Odjurila sam u sobu i nazvala Maju.Ispričala sam joj sve svaki detalj.Izgleda da me ovaj puta slušala pa sam i ja nju.Saznala je broj od Miroslava i sad ga zeza.Dogovorile smo se da idemo sutra zajedno van.Otišla sam malo pogledati televiziju i u krevet.Dugo sma gledala u prekrasno plavo nebo,presijavale su se sve nijanse zlatnih zvjezda.Nakraju sma ipak zaspala nisam mogla izdržati dulje,ostala sam budna do tri sata u noći.Probudila sam se oko deset ujutro,stvarno rano pošto sam zaspala tako kasno.Otišla sam malo na računalo,Maja me zamolila da instaliram jedan program za izradu vizitki.Sutra smo u školi trebali pisati test iz fizike,tako da moram malo ponoviti.Instalirala sam program i počela ponavljati gradivo iz fizike.Zaspala sam vrlo kasno,a školu sam imala ujutro nažalost zakasnila sam na jedan sat!Uf dobro profa mi je oprostila.Pod fizikom je sve dobro prošlo,test je bio stvarno lagan.Donjela sam referat iz Hrvatskog,ali najednom je nestao,bio je ispod klupe.Ajme danas uzima referat moram ga naći!!Već je svima pokupila osim meni,dala mi je jedan ali znam da sam ga imalaaa....Nažalost ona glupača Petra ukrala mi je referat i predala ga kao svoj te dobila pet.Nastavak....I ljudi samo da vam napomenem,nije mi ml lako ispravljati priču zato jer je već cijela napisana u wordu,,,



| OsTaVi KoMMeNtAr (176) | pRiNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.