petak, 16.09.2005.

It's getting dark, too dark to see.Feel like I'm knockin' on heaven's door.

opiturala san se..
u crveno..
ali samo kolor šamponom i to će mi trajat koji tjedan-dva..
rekli su da izgledan ka ona iz petog elementa..maaahaaa
dobila san onako i dobre i loše komentare..

napookoon vikend..aleluja
je san jedva dočekala da više završi 6.sat da iden ća jer san skoro zaspala..

e oni tip iz lat me opet proziva 3-4 puta i na kraju sata me ispitiva ono šta smo danas učili.. ali nije za ocjenu tnx god
ja to neman pojma..

ljudi ja san ovisna o par stvari..discmanu,glazbi,blogu,kavi,ne znan sad san zaboravila šta san sve tila napisat..
ali ja se od mog discmana skoro pa i ne odvajan..kad učin slušan,kad čitan,kad sanjarin,kad iden spat skoro uvik..
jedino ga ne nosin u školu.
e da i o mobitelu isto.

što se tiče mog dizajna,žao mi je šta se teže čita ali meni je skroz ok..ja kad podebljan se vidi..
znate šta je jedini problem?komentari.to prizbajen teže se čitaju..

neću ići van uopće večeras premda mi je kosa zakon..ne da mi se..

e danas je lik iz fiz priča o ronjenju,i ja sam se sitila onog debila bivšeg.

jedva čekan lito.

stara nam je poslal tonu hrane i slatkog..jeee

p.s.dali vi pišete dnevnik,ono u neku bilježnicu?

kiss 'n' hugs
zaboravljenaa

- 19:16 - Scratch of your nail (14) - Spill the color - #

<< Arhiva >>