četvrtak, 15.09.2005.

you people scare me..let me be alone

znate šta mi užasno nedostaje.a to ode u domu ne mogu.to da se lipo zavučen u svoju sobu i glasno navijen muziku i čitan neku knjigu.
pritom ne mislin na lektiru koju btw mrzin nego neke knjige ono drame,krimiće,sage i te šitevi..biografije..doma mi je to bije najveći gušt.volin osamu.a u domu sa 100 cura je to nemoguće
a to ode ne mogu.seru ti ako učiš na krevetu..neki ljudi ne mogu učit ua stolom i sidit na tvrdoj neudobnoj sidalici koja škripi i od koje posli ne osjećaš dupe..

ja ne mogu učit.uopće.ništa.već je prošlo dva tjedna a ja samo spavan na satu,nekad i doslovno oči mi se same zatvaraju.
a moje učenje je buljenje u onu knižurinu i gledanje onih slika okolo.a jednu rečenicu čitan deset puta i opet ne znam šta san pročitala.
mislin da me uvatilo ludilo drugog raz. jer nama svi govore da su drugaši uvik najgori.da polude.
a svaki dan iden na kavu popodne i navečer negdi.iman još samo dvi kune u džepu.od 400.

nije me pita lat,hvala bogu.jer ja mrzin i ne znam baš lat.a lik je zahtjevan.
a bije me valjda danas otvorijeali me nije pita nego je prozva nekog malog.tnx god.a zato me čitav sat nešto proziva aj reci ovo reci ono.
a ja mučin.a dobro znala san nešto.

ja bi doma..
ja bi spavala..
ja bi doma...

sinoć je bije pun misec..mislin da će bit i večeras..a naša soba ima dva prozora a mjesečina je padala samo na moj krevet..how romantic..
po ure san buljila kroz prozor.i razmišljala.
ali pošto nosin naočale pa i nisan nešto bajno vidila.jer san ćorava totalno.
aj pozdraf svima
čitamo se..

- 15:39 - Scratch of your nail (10) - Spill the color - #

<< Arhiva >>