srijeda, 14.09.2005.

Na kraju. Moran ti reći da već dobro vidin kraj.Da su valovi sve veći i da mi ne liči na raj.Samo olupine stare ča su zarile za dno.Pa mi ono ča san tija, ča san godinama snija......nije to.

evo da se javin..
ne znam o čemu da pišen..


ja ne znan šta je to,ali svi žele znat koji je čiji blog pa da te posli izkritiziraju i smiju ti se šta si napisa..ma marš..
ne tiču te se moja mišljenja i stavovi..
ima jedan mali koji me užasno,užasno živcira i koji je izjavije da samo idioti pišu blog..ma daj ti si isiot jer tako govoriš..kretenčina jedna..

nabavila san cd(uzela od rudija) na kojem je dalekaobala..ima morska vila..ali još bolja pisma mi je ona koja ide nekako.on je volio brodove,jer ga brodovi odvode do nekih dalekih nepoznatih mora i obala nešto tako..super mi je..


kako san daleko od kuće,vata me nostalgija pa stalno slušan te neke dalmatinske,ili bolje rečeno splitske pjevače..
našla san cd od gibonia,pisme od olivera i daleke..

ja bi išla doma...

i tako..
neman više ništa "pametnog" reć

pozdrav svima

- 14:46 - Scratch of your nail (7) - Spill the color - #

<< Arhiva >>