srijeda, 31.08.2005.

I'm an outsider outside of everything,Everybody tried to push me push me around Everybody tried to put me try to put me down

Sinoć san bila vanka sa mo i šetale smo po ovoj rupi(i ja se sledila,jer je puha vitar) i bila san kasnije sa tipovima koji su mlađi od mene i tamo ima jedan tip koji se sviđa mo ali više ne,i on se navodno prema teoriji moje seke pali na mene.ali ja se ne slažen,a i ako je ja odo ća u nedilju,a i mlađi je,a navodno sluša narodnjake..i kad san gledala melodije na mobu samo
narodnjaci pa je jedan lik reka da mi se sigurno digla kosa na glavi od takve glazbe..užas

Ljudi,ta škola je tako blizu a ja jednu stvarčicu nisam spakirala..i stalno govorin sutra ću.

E preksinoć mene neko zove na mob u 2 ujutro,ali ja kako mi je crka zvučnik se samo javila i osavila mobitel sa strane i nastavila spavat.ali nije sakrije broj..pa sam pitala ko je to i uglavnom,to je jedan mali iz moje škole ali on nije sla nego jedan drugi,kod kojeg je on bije u poreču,šta je znam.a taj drugi me ovo lito već bije zva par puta..a ja popizdin..mislim da ću gasit mob prije nego oden leć ali nemam to u navici..ali vibracija me živcira..


Znan da triban prominit slova ali ja to isam radila pa ću reć karon da promini.do čitanja
Skinile smo neke pisme od blinka,good charlotte i nofx-a
E onu since u been gone od kelly clarkson..

- 19:19 - Scratch of your nail (6) - Spill the color - #

<< Arhiva >>