četvrtak, 18.08.2005.

jesus maria and all saints!!!

sad sam trčala ka budaletina jako puno i daleko jer sam glupača OSTAVILA MOBITEL isprid zgrade!!!!
ali fala bogu mater je izašla na balkon i otišla po njega..
ali ja sam to skužila prije pet minuti!bila sam malo dalje od stana na nekoj livadi di smo vježbali skakat sa skejtom..uspije mi iako nije prfekt jer sam tek početnik...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

htjela sam reć da jučer dok sam se vozila iz zd doma,nakon šta mi je crkla baterija na mojm najdražem discmanu,slušala radio(otvoreni) i bili su neki fucin' hrv reperi(purgeri mislim) i ti njihovi tekstovi su takvo sranje da je to neopisivo kakve veze npr. imaju tange sa ne znam stablom hrasta..k o m a
jedini koji,barem meni valjaju su edo majka(jer od napravi tako dobru priči..npr.mahir i alma) i tbf..ostali sucks.za mene

hvala na komentarima..ovaj,sutra idem u bosnu i neće me bit do nedilje tako da ne očekujte nove blogove..BIG KISS TOO ALL!

- 20:58 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

<< Arhiva >>