ponedjeljak, 15.08.2005.

hey ho let's go!

hey ho let's go!
sama sam doma..starci su otišli negdi(kupit pizzu) a seke mi skejtaju.
e sad sam zaboravila..nešto sam tila reć.
e kako me ljudi čudno gledaju,ali boli me živo za sve..nisu me neki ni prepoznali.gledali su ka da sam pala sa marsa,i misle da sam se umislila jer sam otišla ka ća u školu pa da si nešto umišljan ma hu faks ju idijots.nije istina,to što oni mene ne pozdravljaju ko im je kriv.ja pozdravim sve koje vidim a skojim sam se družila.
ne kanim slišat grdovića i ne znam narodnjake jer mi ta glazba ne odgovara,a i mnogi blate žene a ja to mrzim.ja ne pripadam tu.a mislim govore da je to njima ono,a poslušaje samo neki tekst od zečića ili ne znam koga ja tebe volim,a ti si mene prevarila,bla bla popio sam tri boce rakije i vinaaaa...
u ž a s


mmmm,my sharona...
i love this song.
e bili smo u skradinu kad smo se vraćali iz trogira i zbilja je najsi grad.e a neki tip koji prodaje neko sranje za parking je bio tako kjut i ima je plave starkice..aaa

pozdrav
crkotini
black666witch
i chipichipsu...
i ribici
kiss


- 20:30 - Scratch of your nail (5) - Spill the color - #

<< Arhiva >>