nedjelja, 14.08.2005.

mrzim sve

ovaj blog me tako živcira..već mi je par puta,nakon mukotrpnog pisanja izaša van da je neki usrani error.ma daj idi lipo..
danas sam se tako namučila da bi stavila jebene slike koje sam i jučer već bila stavila ali ovo smeće je izašlo!
e sad sam gledala na novoj neki make over neko smeće isto i onaj ivica je tako jebeno glup..tip(taj za make over) sluša rock i svira tako nešto a tip(ivica) izjavi:moga bi on suknju obuć..
e ako ti sinko nosiš suknje ne moraju svi drugi.nosi svoj stil!!
baš je glup..a ja čamim čitav dan zaglavljena u ovoj rupetini,gledam tv koji je dosadan,pa sam slišala gunse "don't you cry",jela,a šta je najgore nemam ništa slatko..
e jelena ovako,on je meni reka kad sam ga pitala zašto da je tako bolje i jer ja idem ča.pa dobro on je izgubio.naći ću ja sebi nekog cute tipa koji ima starke:)mrzim ga!!
zapravo ne,ali to kažem da mi bude lakše.sad ću probat opet stavit glupe slike ako opet nešto ne crkne..
I'M FUCKIN' DEPRESED!!

- 20:54 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

<< Arhiva >>