subota, 13.08.2005.

kako su moji starci smišni...evo sad je moja mama našla majicu koju je ćale triba obući ali on neće tu jer nema džepa.klimaks
btw spremaju se vanka jer je koncert vinka coce(and company) pa pjevuše sveti ivane...blabla
ne da mi se baš ić ali otići ću bacit đir
e stavit ću neke slike.iako je i moja švester i ja ću isto.sad je moram slikat jer izgleda fentestik.
samo me prekidaju da više ni sama ne znam šta sam tila napisat.
uuuu darlin ju gat tu let mi nou šud aj stej or šud aj gou...
imam jedan cd koji sam drpila rodici i tamo ima pisma my sharona koja je btw odlična i piše da je pivaju ramonesi ali ja imam dva il tri njihova cd i nema te pisme pa sam išla provjerit ko piva i nisu oni nego neki koje sam zaboravila ime..nije važno ali poslušajte tu pismu.osm je
aj gat a kraš on juuuuuu
idem sad stavit slike al neću iste ka i sestra
e kako se jučer jedna moja prijateljica ubila na skejzu.uglavnom ines je uvježbala da okrene skejt pa je to išla ona probat i okrenula ga ali se razbila i taman sila na dasku ja sam skoro sletila sa svog kad san to vidila..

<< Arhiva >>