utorak, 09.08.2005.

hvala bogu ima mista...

e jelena,pijanduro jedna..šalim se.reklama je besplatna.
je li normalno da se cura od 17 god udaje,itrudna je a njena izjava je da je najvažnije nać muža pa sve ostalo može kasnije.wtf?!
ako je tako ja se onda dogodine udajem samo još tribam nać muža koji će mi napravit dite i glumit ću bezbrižnu domaćicu koja si je zapravo zasrala svoj život.

a ako se i udaju zato što su trudne,zar nisu čuli za zaštitu??

ja ne želim takav život.makar se ne udala
barem ću reć da sam uživala u mladosti a ne minjala pelene i kuhala kašice..

stari nam je ostavija digitalni pa se slikajemo kad stignemo,stavit ću par slikica..
e uslikali smo jednog ludog tipa.ima žute bičve(čarape) i crvene starke.baš izgleda dobro

u čet se vraćam u selendru i iskreno jedva ne čekam vidit većinu ljudi jer će mi sigurno reć:a di si ti?preselila se u trogir?a lako tebi kad imaš rodice i kad ti tvoji puste.
a ko ti brani da i ti ideš negdi?
ja ako mogu idem bilo di
dogodine idemo stopom ja i seka..

<< Arhiva >>