četvrtak, 30.06.2005.

bla bla bla

ne da mi se pisat više kad vidim poražavajuć broj komentara a vjerojatno i posjeta...pisat će s vremena na vrijeme jer mi se ne da sad kad je lito..
ništa više nije važno...

- 10:39 - Scratch of your nail (2) - Spill the color - #

četvrtak, 23.06.2005.

a šta da radim...

a šta da radim kada odu prijatelji moji
kada ode djevojka na koju bacam oči

i tako redom dan za danom
na javnim mjestima s gitarom
naravno da uvijek netko dodje
da me čuje makar i kradom
ništa mi više nije važno
našao sam dobar bend
želim samo da sviram da se otkačim
i to je sve

a šta da radim...

ljudi samo govore
zašto si nervozan
ljudi samo pričaju
ne budi tako grozan
ljudske usne šapuću
šuljaj se ti kradom
izbjegavaj nevolje
skinut će ti glavu
ništa mi više nije važno
našao sam dobar bend
želim samo da sviram da se otkačim
i to je sve

- 19:11 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

srijeda, 22.06.2005.

samo jedna nadopuna one pisme su jedine koje i znaju

- 20:31 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

ma koji je vrag sada ljudima

e sada svi pjevuše "hajdemo u planine" ili "napile se ulice" a još jučer su mi neki govorili ma šta slušaš te bosance..heloooo ljudi šta mi to danas ne serete?kako mi to ide na živce,i zbog toga sada u doba ove "euforije" ih u inat neću slušat pa makar crkla.prebacila sam se sad na azru.a i ljuta sam jer nisam na koncertu.e imam kazete od bijelog dugmeta stare priko dvadeset godina i sad mi tu neko dođe i kaže e ja slušam rock i to bijelo dugme oooo just fuck off glupi pomodarni šminkeri!!!i sad su oni face jer su na koncertu joj kako im zavidim ali boli me glavno je da su tu moje prastare kazetice i sprženi cdi.


marina
dovoljno je da me vidi
da mi kaže miki kako si
i već se osjećam bolje
odmah je na cesti poželim

- 19:47 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

utorak, 21.06.2005.

evo jedna slika s istinitom porukom...

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:17 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

koje mi se sranje dogodilo danas

išla ja malo spremat po stanu jer mi ćale ima rođendan..i sad tila sam izvadit suđe iz mašine ali pošto kao što sam već spomenula sređujemo kuhinju,mašina nije učvršćena nego stoji na neko, sranju pa je ne smiš skroz do kraja izvuć ali jebi ga ja zaboravila i taman došla u sobu na net kad čuješ bum!tras!jebem ti!di si glupačo??idi čisti ovo sranje!!(čašćenje od moje seke) i došla ja tamo kad onaj sok amarena sve po podu,zidu,staklo od boce od soka i od pive,smiksala se cedevita sa tim sokom i šećerom koji je tamo staja..tila sam se ubit!i to sam čistila jebeni sat vremena.nakon toga sam se otišla opustait na "plažu" i pocrvenila a najviše,naravno,moj nosić..i jebeno peče!a još sam se namazala kremom i otišla n tek oko tri ipo..
četrnaest palmi na otoku sreće,žalo po kojem se valja val...
jedva čekam da odem malo u trogir jer će mi tamo biti makar malo zanimljivije.e zadar je prvak kakva je ludnica bila na fešti(vidila na tv-u)
a jebi ga,ja sam čamila u ovoj pripizdini...
ma idem sad gledat dnevnik:)

- 19:05 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

ponedjeljak, 20.06.2005.

javljanje iz srca bagdada

sad sam ušla i taman namistila prste na tipkovnicu kad sam skužila da ne znam šta sam tila reć!! o i'm retarded..
e bila sam vanka i uglavnom jedan mi je tip reka da me nije pripozna danas kad me vidije na plaži...a njegov glupi pokvareni seljkasti braco se nije udostojie ni reć bok a kamo li da pita kako sam i ta sranja..ooo fuck u..
a vidila sam i ostale seljake i skoro mi se smračilo pred očima kad sam ih vidila...i skužila koliko mi idu na živce..s nama je bila od xx rodica(xx je recimo moja jako dobra prijateljica)
i ta mala njena rodica se tako preseravala,da je njezin vlastiti brat reka da je glupa ka k... i šta tamo zavodi a mala će tek sad u osmi raz...my god
gladna sam..sad bi jela neki kolač ili topli sendvič ili palačinke ili ne znam što i sve to zalila bocom tekile...just kiddin' ja ću umrit ode...
pozdrav mojoj seki posjetite njen blog::crkotina.blog.hr i ostavite komentar a možete i meni jer vidim da ste se bome pretrgali od davanja komentara
pozdrav jeleni u medveji,janu također od tamo...rudiju marinu i svima koji imaju blog a poznaju me...
ajte bok idem ča jest jer mi mama prigovara da nisam ništa jela

- 23:04 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

nedjelja, 19.06.2005.

-----------------

- 22:19 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

shit fuck damn...

ja lipo da ću napisat novi jebeni blog ali šta?? ne nece mi se logirat ovo jebeno sranje...
a boga pitaj zašto
navodno krivo korisničko ime a jeba te sad kako ću pogledat koje mi je uopće korisničko ime ako nije ovo jebeno koje ja znam...
i sad sam živčana izderala sam se na sestru i sad mi je ža.. i moj usrani život koji nema nikakvog smisla i svakim danom sve sam uvjerenija da se nisam tribala rodit na zemlji nego možda kod vulkanaca oni barem ne pokazuju osjećaje
ma više mi je dosta svega..tako bi tila otić negdi u prirodu na pusti otok i ponit tonu cd-a i knjiga zavalit se na plažu usput žderat i pit i boli me k... za sve živo!!a ne da ja moram mislit šta kome govorim prema kome se kako ponašam ma više ću poludit.uvik je neko ljut na mene jer kažem nešto što ne mislim ili ništa ne klažem i li više ni sama ne znam.......
ooooo RAZBIT ĆU NEŠTOOO!!!!!!!!

- 22:01 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

koma

bila sam van za slobodnu sridu,dali su nam da busemo duže vanka i šta?!
.šta je grijeh popit jednu pivu??
ako mi vlastita mater da pa neće mi ona branit u pichku materinu!!!
kako sam živčana umjesto da sam hepi i da mi je sve ravno do mora..
ovo je bolesno,e šta biste vi rekli na izjavu:to je uvreda prema mojoj dotičnoj školi!?a uvreda nije da ideš u školu da ti se stalno vidi šupak i da nosiš grudnjak 2 broja manji i usput majicu samo šta ne pukne...




u petak idem kući!!!!!!!!!!!!!!





đ

- 22:00 - Scratch of your nail (1) - Spill the color - #

i want to get away i wanna fly away...

dva put isti??

- 21:59 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

i want to get away i wanna fly away...

probudila sam se prije neki po ure da odem na večeru ali moja draga i predraga cimerica xyz me probudila ranije nego sam tila .durila se na mene kad nije bilo ispita i onda odjednom kad pišemo test ona samnom ka da ništa nije bilo ooooo a

no mislimo pozitivno-još 3 dana ja ću doma žderat palačinke,pred ogromnim tv-om u superudobnom kauču i neće mi nitko dizat živac...

sve koje upoznam su debili a oni koji i nisu,su grozni.
pozdrav mojim prvim kometatoricama...





idem doma!!!

- 21:59 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

svi imaju te vlastite posteve poa tako i ja napravila svoj...
neki ljudi su,majke mi,kreativni.i

- 21:57 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

swe moye ceste su dawno zarasle,stoyim ma pragu wrata hrwatske,zowu te zowu rawni slawonske.dođi u winkowce.. yeeeaah
i love this song


aj biliv in a ting kold lov (not)
(d darkness)

- 21:57 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #

Sljedeći mjesec >>