četvrtak, 09.02.2006.

TO je bilo neko lijepshe i sretnije vrijeme...

JE li vam se ikada dogodilo da imate osobu koja vam jako znači, kojoj možete reći sve shto vam je na dushi, osoba koja će vam ako je nazovete u 3 sata ujutro zbog kojekakvih razloga s radoshču pokloniti koju lijepu riječ.. JE li se vam bash ta osoba za koju biste učinili sve na ovom svijetu postala toliko strana i toliko se udaljila od vas da je vishe ne možete prepoznati niti usprediti s onom osobom prije...
E to se dogodilo meni...... IMala sam osobu s kojom sam provela najljepshe trenutke svoga života, a sada mi je potpuni stranac. Mislim i dan-danas smo si mi ok, ali samo na bazi običnih poznanika. NAshi telefonski razgovori koji su znali trajati jaaaaako dugo postali su sve rjeđi a danas ih vishe ni nema... ZAjedno nismo bile vani same nas dvije ko u dobra stara vremena 100 godina. ZAjedno smo u shkoli svaki dan a osjećam kao da je miljama daleko.
NAdam se da ćemo jednoga dana zaboraviti sve nesuglasice (nazovimo ih tako) i ponovno imati ono shto smo nažalost izgubile.
OSoba o kojoj pishem će se sigurno prepoznati, pa se nadam da će napokon shvatiti da moje neslane shale nisu bile s loshom namjerom, da moje druženje s drugim ljudima nije bilo s namjerom da je zanemarim već iz nekih vishih ciljeva... I neka shvati da je JAKO, JAKO VOLIM........
*=PZdrv!!!!!=*

- 23:07 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>