Zabava za sve!!!

21.02.2006., utorak

Sms poruke!

Daleko si od ociju ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje znaj ti si. Nisi zvijezda ni andjeo, ni bog da te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim...

Daleko si voljena moja, duge su mi tamne noci, ali ljubav snagu mi daje da izdrzim u samoci. Daljina nas dijeli, ljubav nas spaja, tesko je bez tvog zagrljaja.

Daljina nas dijeli a samoca spaja, jako mi je tesko bez tvog zagrljaja. Daljina nas dijeli a samoca boli...sve je ipak lakse kad se neko voli.

Dan je zaljubljen u noc, noc je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe.

Dan kad si se rodila, padala je kisa. Nije to bila kisa, nego nebo je plakalo sto je andjela izgubilo.

Danas se po svijetu vrlo brzo siri virus koji se zove OSMIJEH :-) Vec ga vidim na tvojem obrazu :-)) Zarazio te netko tko te se upravo sjetio. :-)))

Divno je kad nekog volis, jer ljubav je najveci poklon koji dajemo. Ljubav je skola nesebicnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga volis kao ja tebe.

Dobro jutro andjele slatki, zelim ti to dan svatki. Dobro jutro andjele skrivenih krila, zelim ti sve sto ti srce zeli a ruka dira…

Doci cu ti nocas u san, na obraz cu ti stavit dlan, njezno cu te milovati po licu, necu pustiti suzu izdajicu, poljubit cu te u snene oci i tiho nestati u noci

Dodi kod mene, biti ce mnogo romanticnih nesporazuma!

Dodirni me kao meka pahulja, zagrli kao meka kosulja. Izbrisi trag mojih nemira - umrijet cu bez tvog dodira.

Dodirni me pogledom i uzvratit cu, polako me skidaj ocima i dopustit cu. Njezno mi tijelo usnama vrelim uzbudi .................. a sad se lijepo probudi!!

Dodji da ti nesto sapnem na usta, mozda pronadjemo zajednicki JEZIK!!!

Dok gledam u zvjezdano nebo shvatih da najsjajnija zvijezda i nije tako daleko. Naprotiv, siguran sam da je upravo uz mobilni.

Dok se zemlja bude okretala, ja cu te voljeti, dok sjaje zvijezde, ja cu te maziti, kad vjetar duva, ja cu te paziti, kad izadje sunce, shvatit ces da te volim!

Dragi korisnice! Obavjestavamo vas da Vas racun za ovaj mjesec iznosi 1000 POLJUBACA! Uplatu mozete izvrsiti kod vlasnika kartice od koga ovo obavjestenje dobite!

Dugo bi trajala ta prica o ceznji, toliko dugo koliko trebam te. Al' zar su potrebne hiljade rijeci, kad postoje samo dvije "ZELIM TE".

Dugo sam plakala za jednom slikom, dugo sam ceznula za jednim likom, dugo te zvala u besanoj noci mada sam znala da neces doci...

Dugo…vec dugo te posmatram pokusavajuci da otkrijem neku tvoju manu, i konacno sam uspjela: ANDJELE PA TI NEMAS KRILA!

Everyone hears what you say... Friends listen to what you say... Best friends listen to what you don't say...

Evo sada nagovaram mjesecinu da u tvoju sobu zaviri i da te umjesto mene probudi i zagrli. Neka te cuva i neka ti prica, neka te ona ljubi kad ne mogu ja.

Falling in love is when she falls asleep in your arms and wakes up in your dreams!

Gdje sam? Traži me... Ej!!! Ne tu... Ne tu... Ne ni tu! Svašta! Svašta... Ali, zašto me tražiš u telefonu? JA SAM U TVOM SRCU!

Gledam ovu mirnu noc i shvatam kako u meni zivi neopisivi nemir kada nisi tu. Jer ti si meni sve. Pitaju me ljudi sto zelim u zivotu a ja odgovorim usrecit tebe!

Gledam te i ti gledas mene, oci ti sjaje a srce vene, kazem ti nevolim te a lazem te jer srce istinu zna, reci mi molim te sto ima ona a nemam ja!!!

Gledao sam sinoc mjesec, nocas sam te ljubio u snu, probudio se suznih ociju jer tebe nije bilo TU ! ! !

Godine idu i sto nam zivot znaci, kad zajedno bi bili bolji i jaci, ali zivot nisu snovi puni zelja, do smrti u meni imas PRIJATELJA!!!

Hajdmo se igrati skrivaca ja cu se sakrit, a ti me trazi, ako me nadjes dobit cec dobar pakleni sex,a ako me ne nadjes..............ja sam u ormaru!

Hej ljubavi u dalekom gradu cuvaj mi se da te ne ukradu, cuvaj ljubav da nam ne uvene, cuvaj srecu za tebe i mene!

Hold me. Give me a place. Help me find my way. Carry me tought tonight. Carry me Be the one inside my dreams. See me. Breathe me. And be here with me...

Htjela sam plakati ali suza nije bilo, htjela sam te zvati ali glas nije htio, htjela sam ti reci volim te, al sam ti rekla idi molim te...

I da odes na drugu stranu beskraja, daleko iza snova, stoljece jedno da nas razdvaja ko daljina ova, od mene te sakrilo nebi, jer uspomena zivi i cuvam je u sebi.

I danas je jedan obican dan a ja ti zelim more ljubavi, jezero srece, rijeku njeznosti, potok zadovoljstva i nijednu kap tuge i bola!

I imam sve u zivotu, sto se kupiti moze, jedino ti nisi tu, ali te cuvam ispod koze!

I kad nas hiljade kilometara budu razdvajale, kad najmanje mislis na mene, moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

i love the 'y', i love the 'u', i love the 'o', put them together and i love 'you'

I nocas zvijezde neposlusno trepere i sijaju punim sjajem, pa ipak da i najsjajniju od njih skinem i stavim je kraj tebe izgledala bi kao najobicnija iskrica.

I to sam zapravo ja, ona sto ispraca, za sve sam losa al znaj, bas sam dobra za kraj. Samo jedno te molim, kad znas da te volim, pusti da prva odem ja!!!


I would give up happines to never see you sad, I would give up eternity to be with you always, I would give up my life so that yours would be new... I'd give up everything... except you...

Iako daleko u gradu tom, vjecno ti si u srcu mom, jedino tebi cu poruke slati, jer samo za tobom srce mi pati.

Idi nek te sreca prati, ali jedno moras znati! Svako svoje greske placa, u zivotu SVE se vraca! Nista na svijetu, vise ne boli, od srca koje UZALUD VOLI!!!


- 08:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

myspace

Stuff for your blog!

Opis bloga

Pjesmice..........priče..........vicevi....
....sms poruke..........uglavnom zabava!!!

Linkovi