Zabava za sve!!!

20.02.2006., ponedjeljak

Rastanak

Ti koji uzeo si s mog lica osmjeh i sjaj.
Ti koji uzeo si srce vratit ćeš mi ga, znaj.
Bio si mi jedini, bio si mi sve.
Al` sad više nemam osjećaje te.
Odlazim, stigao je taj čas.
Više nema nade za nas.
Voljeli smo se nekad, bilo je to davno.
Ništa na svijetu nije nam bilo ravno.
Ne želim se sjećati na te čase lude.
Uvijek si govorio: "Nek nam zvijezde
sude."
Nađi drugu, zavoli nju.
Ne mogu te imati u svom zagrljaju.
Volim te, ali ne mogu te imati kraj sebe.
Ja te neću zaboraviti, pa nemoj ni ti
mene.
Odlazim, "dragi", neću te više zvati tako.
Voljet ću te uvijek, neću te preboljeti lako.
Uvijek si govorio: "Nek nam zvijezde
sude."
Tako si govorio, pa nek tako bude!

- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

myspace

Stuff for your blog!

Opis bloga

Pjesmice..........priče..........vicevi....
....sms poruke..........uglavnom zabava!!!

Linkovi