Zabava za sve!!!

19.02.2006., nedjelja

Evo sa početak nekoliko viceva!!!

Dosao policajac na posao,a jedna mu cipela crna jedna bijela. Sef na njega pocne galamiti:" Kvaris ugled policije, i onako uvjek kazu da smo glupi, idi kuci i zamjeni cipele". Ode policajac kuci i vraca se nakon nekog vremena i podnosi raport sefu: Sefe imam problem,i kod kuce su mi nepar,jedna crna jedna bijela !!!

Policajcu umrla majka. Skupile se komsije na zalost, a policajac se javlja na telefon. Kada je spustio slusalicu kaze im: "Hoce nesreca na nesrecu! Evo mi brat javlja da je i njemu umrla majka".

Bio policajac kasno na zadatku u drugom gradu, zato odluci da prespava u hotelu. Medjutim nisu imali slobodnih jednokrevetnih soba, pa mu daju dvokrevetnu u kojoj je bio jedan sumar. Policajac naruci da ga probude rano u pet sati. Ujutro ga bude, on se brzo obuce i izadje, medjutim kako nije palio svjetlo, obukao je sumarevu uniformu. Kada je dosao na osvjetljeni dio ulice vidi da nesto nije u redu i uzviknu, ja glupog recepcionera, probudio je sumara umjesto mene.

Zovnuli jednog policajca, da ga posalju na tajni zadatak, i govore mu :" Sada ces otici u taj kafic, u civilu, i dobro osmatrati, da li neko koristi kakvu drogu. Droga ti je veliko zlo i pravo je skupa . Nakon nekog vremena se vraca i raportira, tamo se niko ne drogira. Kako si zakljucio pitaju ga? Jednostavno droga je skupa, a tamo su sami kokuzaneri, mozete misliti, vidio sam cak cetvoricu da jednu cigaru puse.

Perica je non-stop bezobrazan, prica svasta, muci djevojcice i napokon se one pozale uciteljici. Uciteljica kaze da je naj bolje da, cim Perica kaze nesto bezobrazno, one pokupe i izadju iz ucionice.Sutradan ujutru uleti Perica u razred i vice- Ej, narode, preko puta skole su poceli zidati javnu kucu!Djevojcice vrisnu i istrce napolje a Perica vice za njima:- Polako, ku*ve, otvaranje ce biti tek za godinu dana!

Perica dosao iz skole i kaze:-Tata, znas sta smo danas ucili u skoli ?. Ne znam sta ? Ucili smo da je covjek postao od majmuna. Mars, pi*da ti materina ako si ti postao nisam ja !

Prof.: "Perice zasto si zakasnio u skolu?"Perica: "Morao sam voditi kravu kod bika."Prof.: "Zar to nije mogao uraditi tvoj otac?"Perica: "Ja sam mislio da ce to bolje uraditi bik."

Ucila djeca u skoli o krvotoku i uciteljica ih ispituje. Pita ona jednu djevojcicu od cega se srce sastoji. D: Uciteljice, srce ima dvije komore. U: Dobro. Hajde Perice, srce ima dvije komore i dvijee, dvije ....? P: ... i dvije noge. U: Pa kako crni Perice srce moze imat dvije noge? P: Pa lako, prolazim ja pored direktoreve kancelarije i cujem kako direktor kaze: hajde srce, rasiri noge.

Dosao Hrvat na ispovjed. i kaze: "Oce ja ne mogu da spavam po noci koliko me savjest pece." Kaze fratar: "Reci sta te muci sine?" Kaze on sve sto imam u kuci tv, video, kompjuter.. sve sam ukrao od muslimana a, u to ga prekinu fratar, "sinko, kaze on, otac Jure je za elektroniku ja sam samo za bijelu tehniku."

Dosla baba na ispovjed. Izredala sve grijehe i na kraju je fratar pita: Baba fali li ti ista u zivotu? Fali samo jedno a to je sex. Imat ces ga baba u raju koliko hoces kad umres.posla baba sa ispovjedi preko mosta i odmah skoci da pogine. Naisao kamion pun banana a baba paf na njega i onesvjesti se. Poslije 15 minuta polako dolazi sebi ipipa naokolo. Polako polako svi ce te vi na red doci.
- 14:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

myspace

Stuff for your blog!

Opis bloga

Pjesmice..........priče..........vicevi....
....sms poruke..........uglavnom zabava!!!

Linkovi