real world

petak, 21.10.2005.

Petak je dan.....

Ljudi moji ....Ovaj tjedan mi je bio jedan od najgorih od kada idem u srednju,što znači u posljednju godinu i pol,skoro dvije....

Ne samo da sam dobila komad ...Da su nas zatrpali ispitima,nego ćemo još i dobiti ukor!
UKOR ljudi moj!
Znam da smo zaslužili ali ipak!
Da vam obijasnim....pa će biti puno jasnije....Jučer smo zbrisali sa sata,cijeli razred,a trebali smo pisati ispit!!
Jedina pozitivna stvar je ta da smo dokazali da smo složan razred,a ovo što ćemo naje... to nikom niš...
Danas nas je raska dobro oprala na satu i još se i rasplakala jer smo je stvarno razočarali!!!
Do sad smo bili najbolji razred...a sad najgori ,zbog jedne te stvari koju smo napravili,pa mislim stvarno,kao da smo prvi koji smo to napravili...
Koliko je to generacija napravilo pa su ostali živi...
U svakom slučaju sada nas čeka vikend,a za to svi mi živimo ,šta ne??
Ok,ne računajući praznike,a brzo će i oni...

See ya!!!!!!!

- 15:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #